Ik ben tevreden over de specificaties en duidelijkheid van de factuur
Ik ben tevreden hoe de uitvaartverzorger inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over het verloop van de gehele uitvaart

Anita Snip

Zeer persoonlijk en gemoedelijk.

M. Albers

Erg tevreden

M. de Velde H-K

Zeer goed, professioneel en vriendelijk met steeds gedoseerde informatie.

Andre Vos en Margriet van Dijk

Wij zijn zeer dankbaar dat Carla er voor ons was in deze moeilijke dagen waarin veel geregeld moest worden in een korte tijd!

Gerda Udema

Wij zijn blij met de wijze waarop Carla de voorbereidingen en de uitvaart heeft verzorgd. Ervaren, bijzonder empatisch, ze luisterde vol aandacht naar onze wensen en vervulde die. Met haar... Wij zijn blij met de wijze waarop Carla de voorbereidingen en de uitvaart heeft verzorgd. Ervaren, bijzonder empatisch, ze luisterde vol aandacht naar onze wensen en vervulde die. Met haar begeleiding hebben wij een fijne sfeer weten te creëren. Wij denken met een warm hart terug aan het afscheid.

Ingrid Prakken

Meedenkend, actoef betrokken, becheiden persoon, zeer prettig in de omgang.

Geertje Roelofsen

De begeleiding door Carla vd Burg was heel prettig. Ze is vriendelijk, straalt rust uit, helpt je op weg, geeft tips en zorgt dat alles goed geregeld wordt.

Bernadette Martin

Warm, persoonlijk en betrokken. Carla heeft vanaf het eerste contact fantastisch met ons meegedacht zodat wij, ondanks Corona, kunnen terugkijken op een mooie uitvaart.

Reinier

Prima dienstverlening, vriendelijk én efficient. Carla van der Burg weet hoe complexe zaken opgelost kunnen worden. Veel mogelijkheden voor eigen inbreng.