Ik ben tevreden over de specificaties en duidelijkheid van de factuur
9.8/10
Ik ben tevreden hoe de uitvaartverzorger inspeelde op onze wensen en omstandigheden
9.8/10
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over het verloop van de gehele uitvaart
Ik ben tevreden over de informatie die de uitvaartverzorger mij bood
9.8/10
Ik ben tevreden over de rouwbrieven
Ik ben tevreden over het assortiment van producten welke mij zijn aangeboden

Stella Torn Broers

Uiterst prettige begeleiding en hulp, persoonlijk met warme aandacht voor dat wat er speelt in treurige en weerloze tijd

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Geen opmerkingen; alleen veel dank

Maureen Pruijs

Zeer betrokken en persoonlijk.

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Carla heeft door haar persoonlijke en betrokken begeleiding en haar rust en integriteit ervoor gezorgd dat ik met warmte aan het afscheid van mijn man kan terugdenken. Hierdoor heeft zij mij een... Carla heeft door haar persoonlijke en betrokken begeleiding en haar rust en integriteit ervoor gezorgd dat ik met warmte aan het afscheid van mijn man kan terugdenken. Hierdoor heeft zij mij een stukje troost gegeven in de meest moeilijke periode van mijn leven.

Willem Pots

Van het eerste contact tot en met het eindgesprek was was het contact prettig. Carla is betrokken, persoonlijk, zeer professioneel, ze ontzorgt. Ze speelt bovendien perfect in op de wensen en... Van het eerste contact tot en met het eindgesprek was was het contact prettig. Carla is betrokken, persoonlijk, zeer professioneel, ze ontzorgt. Ze speelt bovendien perfect in op de wensen en behoeften van de opdrachtgevers. Ze laat de perfecte mix zien van betrokkenheid en ruimte geven. Wij kunnen ons in het hectische proces dat na een overlijden op gang komt geen betere begeleiding voorstellen!

Dank voor alles!!!

Diepeveen

Heel persoonlijk en gericht op de wensen van de nabestaanden

Geen.

Ingrid Stoel-Westerkamp

Een heel fijne uitvaartverzorger! Na het overlijden van onze moeder hadden wij laat op de avond het eerste contact en stond ze ons heel vriendelijk te woord.
De volgende ochtend hebben we...
De volgende ochtend hebben we elkaar gezien en alles doorgesproken. Er komt veel op je af de eerste dagen na een overlijden maar Carla helpt je daar goed doorheen.
Ook bij verdere vragen staat ze voor je klaar en kun je altijd mailen, appen of bellen.
Carla bedankt voor alles!

Ingrid, Tjaard en Mark

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

iedere dag even contact, fijn.

Tjeerd de JONG, ook namens Christine en Andre

Zeer positief

Indien u nog overige op- en/of aanmerkingen heeft kunt u die hier achterlaten.

Mevrouw is op een prettige manier ondersteunend aanwezig.

Tineke van de Pol

Zeer persoonlijke begeleiding in het gehele proces naar de uitvaartdienst en de begrafenis, duidelijke informatie en stapsgewijs begeleiding bij alle keuzes

fam. ter Haar

Carla heeft ons begeleid tijdens het regelen van de uitvaart van onze stil geboren dochter. Carla is rustig en luistert goed naar onze wensen, komt zelf ook met haar ideeën. Carla heeft alle die met... Carla heeft ons begeleid tijdens het regelen van de uitvaart van onze stil geboren dochter. Carla is rustig en luistert goed naar onze wensen, komt zelf ook met haar ideeën. Carla heeft alle die met de uitvaart te maken hadden gedaan, zodat wij ons daar niet druk om hoefden te maken. Het was een fijne samenwerking en alles met elkaar heeft gezorgd voor een mooie uitvaart waar wij met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

N.v.t.

Reactie Carla van der Burg Uitvaartverzorging:

In de review wordt gevraagd naar rouwbrieven. Die heb ik niet verzorgd, daarvoor is een drukker ingeschakeld.

Anita Snip

Zeer persoonlijk en gemoedelijk.

Geen opmerkingen

M. Albers