Ik ben tevreden over de specificaties en duidelijkheid van de factuur
Ik ben tevreden hoe de uitvaartverzorger inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over het verloop van de gehele uitvaart

Ingrid Stoel-Westerkamp

Een heel fijne uitvaartverzorger! Na het overlijden van onze moeder hadden wij laat op de avond het eerste contact en stond ze ons heel vriendelijk te woord.
De volgende ochtend hebben we...
De volgende ochtend hebben we elkaar gezien en alles doorgesproken. Er komt veel op je af de eerste dagen na een overlijden maar Carla helpt je daar goed doorheen.
Ook bij verdere vragen staat ze voor je klaar en kun je altijd mailen, appen of bellen.
Carla bedankt voor alles!

Ingrid, Tjaard en Mark

Tjeerd de JONG, ook namens Christine en Andre

Zeer positief

Tineke van de Pol

Zeer persoonlijke begeleiding in het gehele proces naar de uitvaartdienst en de begrafenis, duidelijke informatie en stapsgewijs begeleiding bij alle keuzes

fam. ter Haar

Carla heeft ons begeleid tijdens het regelen van de uitvaart van onze stil geboren dochter. Carla is rustig en luistert goed naar onze wensen, komt zelf ook met haar ideeën. Carla heeft alle die met... Carla heeft ons begeleid tijdens het regelen van de uitvaart van onze stil geboren dochter. Carla is rustig en luistert goed naar onze wensen, komt zelf ook met haar ideeën. Carla heeft alle die met de uitvaart te maken hadden gedaan, zodat wij ons daar niet druk om hoefden te maken. Het was een fijne samenwerking en alles met elkaar heeft gezorgd voor een mooie uitvaart waar wij met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Reactie Carla van der Burg Uitvaartverzorging:

In de review wordt gevraagd naar rouwbrieven. Die heb ik niet verzorgd, daarvoor is een drukker ingeschakeld.

Anita Snip

Zeer persoonlijk en gemoedelijk.

M. Albers

Erg tevreden

M. de Velde H-K

Zeer goed, professioneel en vriendelijk met steeds gedoseerde informatie.

Andre Vos en Margriet van Dijk

Wij zijn zeer dankbaar dat Carla er voor ons was in deze moeilijke dagen waarin veel geregeld moest worden in een korte tijd!

Gerda Udema

Wij zijn blij met de wijze waarop Carla de voorbereidingen en de uitvaart heeft verzorgd. Ervaren, bijzonder empatisch, ze luisterde vol aandacht naar onze wensen en vervulde die. Met haar... Wij zijn blij met de wijze waarop Carla de voorbereidingen en de uitvaart heeft verzorgd. Ervaren, bijzonder empatisch, ze luisterde vol aandacht naar onze wensen en vervulde die. Met haar begeleiding hebben wij een fijne sfeer weten te creëren. Wij denken met een warm hart terug aan het afscheid.

Ingrid Prakken

Meedenkend, actoef betrokken, becheiden persoon, zeer prettig in de omgang.