Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.9/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

Fam Kessels

Vandaag een bankstel op laten halen en in Geleen laten bezorgen. Om 12 uur gebeld en het bankstel werd om 13.30 al bij ons thuis tot in de huiskamer afgeleverd.

Supersnelle service.
Spullen geleverd precies op de plek waar wij het wilde hebben niet tot aan de drempel dit in tegenstelling met andere problemen.

Jeurissen

Op basis van goede beschrijving wat er vervoerd moest worden is er een snelle en uitstekende oplossing gevonden waarbij ook met de kosten voor mij als klant rekening is gehouden. Uitstekende... Op basis van goede beschrijving wat er vervoerd moest worden is er een snelle en uitstekende oplossing gevonden waarbij ook met de kosten voor mij als klant rekening is gehouden. Uitstekende service, zowel voor als na transport en een adres om in je telefoonboek te noteren. Duidelijk, snelle communicatie en prima bevestiging van de gemaakte afspraken

Snelle service, duidelijke communicatie en rekeninghoudend met de kosten voor de klant. Aanbeveling voor de toekomst.

Op basis van deze eerste ervaring, geen verbetertips want uiterst tevreden.

ronald frijns

We zijn online bij jullie uitgekomen,en na het eerste contact was het gevoel en de service al geweldig.

Geweldige mensen,denken goed mee,zeer deskundig

Vooral zo door blijven gaan,wij zullen zeker jullie weer inschakelen bij een volgende opdracht,
mss een tip om meer via social media te doen zodat mensen sneller met jullie in contact komen,jullie hebben een zeer gunstige prijs tegenover anderen,waardoor jullie meer klanten krijgen

Mary-Sue

Goede en snelle service!

Kennis en vakmanschap

Mark Filippo

We moesten binnen twee dagen onze bank ophalen en hadden dus op korte termijn een transportbedrijf nodig. Uiteindelijk zijn we via marktplaats bij Cargo Care terecht gekomen en dit bedrijf kon ons... We moesten binnen twee dagen onze bank ophalen en hadden dus op korte termijn een transportbedrijf nodig. Uiteindelijk zijn we via marktplaats bij Cargo Care terecht gekomen en dit bedrijf kon ons op korte termijn voor een goede prijs helpen. Op de dag zelf waren ze er zelfs iets eerder dan afgesproken en hebben ze de bank twee verdiepingen omhoog gedragen. Ondanks dat het allemaal millimeterwerk was, stond de bank snel boven. Al met al, zeer tevreden.

- Op korte termijn beschikbaar
- Goede prijs
- Bezorging tot in woning mogelijk
- Afspraken nagekomen

- De manier waarop de bank naar boven werd gedragen was niet de handigste manier. Daardoor (en door de beperkte ruimte) was het af en toe echt proppen om de bank naar boven te krijgen.

Reactie Cargo Care BV Geleen:

Beste Heer Filippo,

Bedankt voor uw reactie, wij zullen uw verbeter punten aan de collega's die bij u zijn geweest meegeven.

Dominique van Nooij
Cargo Care BV

Fam. Verstappen Geleen

Goede communicatie en afspraken werden keurig nagekomen.

Communicatie verliep zeer snel en wij werden zeer vakkundig geholpen bij het verhuizen van onze inboedel.

Geen, ga zo door!!