Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.9/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

Rosalie Jaminon

Een geweldig verhuisbedrijf! Het contact en er maken van afspraken verloopt heel makkelijk en tijdens de verhuizing gaan ze ontzettend voorzichtig met de spullen om.

Gaan goed en voorzichtig te werk
Vriendelijk
Goed bereikbaar

Marie-Elise Starmans-Hamers

Mijn ervaring is gewoon helemaal goed.

Efficiënt, flexibel, denken in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden.
Ze doen werkelijk alles om de opdracht in zijn geheel goed uit te voeren.
Goede snelle communicatie en daarnaar handelen.

Niet van toepassing.

Rick Ummels

Snelle en goede afspraken en komt zijn afspraken 100% na !

Doet wat hij zegt, verzorgt de verhuizing perfect en heeft oog voor detail

Peter van Hemert

In een woord GEWELDIG !

Afspraakgericht en punctueel..
Zeer concurerend wat betreft prijs...
Gezien mijn beperking zeer hulpvaardig..
Enthousiast en gedreven kortom een jong en dynamisch bedrijf wat het in zich heeft om verder uit te groeien..

Verbeterpunten heb ik niet zo gauw...

Prima. Afspraken werden heel goed nagekomen.

Communicatie met Dominique van Nooij verliep prima. Makkelijk afspraken te maken. Afgesproken tijdstippen werden goed nagekomen.

DeJong

Complete verhuizing laten doen, perfect geregeld! Dozen op tijd aangeleverd, verder alles netjes in dekens vervoerd.
Lift was zelfs kapot op dag van de verhuizing, werd niet geklaagd maar...

Goede mentaliteit en klantvriendelijk

Zo doorgaan!

Ophalen ziekenhuisbed

Sochtends om 11 uur gebeld smiddags om 18 uur werd het bed reeds bij ons thuis uitgeladen.
Er was ook duidelijke en snelle telefonische reactie.

Niet

Fam Kessels

Vandaag een bankstel op laten halen en in Geleen laten bezorgen. Om 12 uur gebeld en het bankstel werd om 13.30 al bij ons thuis tot in de huiskamer afgeleverd.

Supersnelle service.
Spullen geleverd precies op de plek waar wij het wilde hebben niet tot aan de drempel dit in tegenstelling met andere problemen.

Jeurissen

Op basis van goede beschrijving wat er vervoerd moest worden is er een snelle en uitstekende oplossing gevonden waarbij ook met de kosten voor mij als klant rekening is gehouden. Uitstekende...

Snelle service, duidelijke communicatie en rekeninghoudend met de kosten voor de klant. Aanbeveling voor de toekomst.

Op basis van deze eerste ervaring, geen verbetertips want uiterst tevreden.

ronald frijns

We zijn online bij jullie uitgekomen,en na het eerste contact was het gevoel en de service al geweldig.

Geweldige mensen,denken goed mee,zeer deskundig

Vooral zo door blijven gaan,wij zullen zeker jullie weer inschakelen bij een volgende opdracht,
mss een tip om meer via social media te doen zodat mensen sneller met jullie in contact komen,jullie hebben een zeer gunstige prijs tegenover anderen,waardoor jullie meer klanten krijgen