Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.9/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

Brigitte en Dave

Top verhuisbedrijf!!! Vriendelijk man die Dominique, weet van aanpakken!

Punctueel, accuraat en zorgvuldig!

Geen! Gewoon zo door blijven gaan!

DNN

Nadat ik via de e-mail contact had opgenomen, kreeg ik heel snel een vrijblijvend offerte. Al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord en de prijs vond ik goedkoop. Dag van verhuizing was voor mij... Nadat ik via de e-mail contact had opgenomen, kreeg ik heel snel een vrijblijvend offerte. Al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord en de prijs vond ik goedkoop. Dag van verhuizing was voor mij spannend maar de twee heren van Cargo Care stelde me gerust door hun vele ervaringen. Hun zijn echte aanpakkers en voor een alleenstaande moeder als ik, was dit de hulp die ik nodig had. Top mensen!

- Ze hebben geen 9-17 uur mentaliteit. (Je kan ze namelijk de gehele dag wel even mailen/appen
- Ze houden het makkelijk qua prijs. Lekker duidelijk en simpel. Geen bijkomende achteraf kosten....
- De twee mannen die mij hadden geholpen, wisten gewoon van aanpakken. Precies wat ik nodig had.

Ik kon Cargo Care niet. Totdat ik jullie nodig had en naar jullie opzoek ging via internet. Nu zie ik jullie busjes van Cargo Care wel en voorheen niet. Misschien opvallender worden of meer reclame... Ik kon Cargo Care niet. Totdat ik jullie nodig had en naar jullie opzoek ging via internet. Nu zie ik jullie busjes van Cargo Care wel en voorheen niet. Misschien opvallender worden of meer reclame maken. Het was maar puur geluk dat ik op internet op Cargo Care klikte tussen al die andere verhuisbedrijven. Dat is jammer want jullie hebben een betere prijs en achteraf gezien, ook een top service.

Van de weijer

Zeer positief!

Stipt, correct en snel!

Rosalie Jaminon

Een geweldig verhuisbedrijf! Het contact en er maken van afspraken verloopt heel makkelijk en tijdens de verhuizing gaan ze ontzettend voorzichtig met de spullen om.

Gaan goed en voorzichtig te werk
Vriendelijk
Goed bereikbaar

Marie-Elise Starmans-Hamers

Mijn ervaring is gewoon helemaal goed.

Efficiënt, flexibel, denken in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden.
Ze doen werkelijk alles om de opdracht in zijn geheel goed uit te voeren.
Goede snelle communicatie en daarnaar...
Efficiënt, flexibel, denken in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden.
Ze doen werkelijk alles om de opdracht in zijn geheel goed uit te voeren.
Goede snelle communicatie en daarnaar handelen.

Niet van toepassing.

Rick Ummels

Snelle en goede afspraken en komt zijn afspraken 100% na !

Doet wat hij zegt, verzorgt de verhuizing perfect en heeft oog voor detail

Peter van Hemert

In een woord GEWELDIG !

Afspraakgericht en punctueel..
Zeer concurerend wat betreft prijs...
Gezien mijn beperking zeer hulpvaardig..
Enthousiast en gedreven kortom een jong en dynamisch bedrijf wat het...
Afspraakgericht en punctueel..
Zeer concurerend wat betreft prijs...
Gezien mijn beperking zeer hulpvaardig..
Enthousiast en gedreven kortom een jong en dynamisch bedrijf wat het in zich heeft om verder uit te groeien..

Verbeterpunten heb ik niet zo gauw...

Prima. Afspraken werden heel goed nagekomen.

Communicatie met Dominique van Nooij verliep prima. Makkelijk afspraken te maken. Afgesproken tijdstippen werden goed nagekomen.

DeJong

Complete verhuizing laten doen, perfect geregeld! Dozen op tijd aangeleverd, verder alles netjes in dekens vervoerd.
Lift was zelfs kapot op dag van de verhuizing, werd niet geklaagd maar...
Lift was zelfs kapot op dag van de verhuizing, werd niet geklaagd maar gewoon flink trap gelopen! Bed +kledingkast uit en in elkaar laten halen/zetten, ook goed geregeld! En alles voor een goede prijs! Klasse!

Goede mentaliteit en klantvriendelijk

Zo doorgaan!

Ophalen ziekenhuisbed

Sochtends om 11 uur gebeld smiddags om 18 uur werd het bed reeds bij ons thuis uitgeladen.
Er was ook duidelijke en snelle telefonische reactie.

Niet