Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.9/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

Fons Riemersma

Zorgeloze verhuizing dankzij Cargo Care. Ervaren jongens die flink kunnen aanpakken. Alles is perfect verlopen, aanrader!!!

Betrouwbaarheid, zorgvuldigheid, op tijd!!

P. Mulleneers

Volle tevredenheid over de samenwerking met Cargo Care. Vanaf minuut 1 een goede communicatie, heldere afspraken en een super ondersteuning! Dankzij Cargo Care een zeer aangename en soepele...

* snel
* goede communicatie
* zeer kundig
* eerlijk

Harmsen

Zeer goede voorbereiding en begeleiding en geduldig zowel voor, tijdens als na de verhuizing. PRIMA. Toegewijde medewerkers. LOF

Zie boven

Geen opmerkingen

Vrinzen-Heijnen

Ben inmiddels 10 keer verhuisd, dit was de meest prettige verhuizing van allen! Vriendelijk, behulpzaam en zorgvuldig! Ik zou Cargo Care zeker aanraden.

Op tijd, correct in alles.

Fam. Cremers

Via internet bij deze firma terecht gekomen. Na een eerste telefonisch onderhoud diverse keren contact gehad via e-mail en telefoon. Na de opdracht bevestiging afspraken vast gelegd via mail over...

Duidelijke afpraken, all in prijs per uur afgesproken, geen bijkomende kosten, zoals diverse die lokken met een goedkoop tarief waarna dan tijdens verhuizing diverse extra's nodig blijken. Zowel afspraak als afrekening precies zoals afgesproken.

nee

M.TAschbach

Het bedrijf is zeer goed.

Ze werken zeer goed en ze doen goed werk leveren

Lothmann

Wir sind sehr zufrieden. Alle Arbeiten wurden korrekt und zuverlässig ausgeführt. Der Umgang mit den Möbeln und Sachen war sorgfältig. Das Personal war sehr freundlich.

Freundliches Personal. Die Arbeiten wurden ruhig und stressfrei durchgeführt.

nein

Brigitte en Dave

Top verhuisbedrijf!!! Vriendelijk man die Dominique, weet van aanpakken!

Punctueel, accuraat en zorgvuldig!

Geen! Gewoon zo door blijven gaan!

DNN

Nadat ik via de e-mail contact had opgenomen, kreeg ik heel snel een vrijblijvend offerte. Al mijn vragen werden vriendelijk beantwoord en de prijs vond ik goedkoop. Dag van verhuizing was voor mij...

- Ze hebben geen 9-17 uur mentaliteit. (Je kan ze namelijk de gehele dag wel even mailen/appen
- Ze houden het makkelijk qua prijs. Lekker duidelijk en simpel. Geen bijkomende achteraf kosten.
- De twee mannen die mij hadden geholpen, wisten gewoon van aanpakken. Precies wat ik nodig had.

Ik kon Cargo Care niet. Totdat ik jullie nodig had en naar jullie opzoek ging via internet. Nu zie ik jullie busjes van Cargo Care wel en voorheen niet. Misschien opvallender worden of meer reclame maken. Het was maar puur geluk dat ik op internet op Cargo Care klikte tussen al die andere verhuisbedrijven. Dat is jammer want jullie hebben een betere prijs en achteraf gezien, ook een top service.

Van de weijer

Zeer positief!