Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.8/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

Mandy

Prettig contact vooraf tijdens het bezoeken van ons appartement ten tijde van de offerte en tijdens het verhuizen is ook alles netjes en correct verlopen.

Ervaren, denken met hun klant mee en bieden diverse opties aan.

Donners

Goede verhuizing dankzij Cargo Care.
Op het laatste moment nog een kleine wijziging en dit was helemaal geen probleem

Flexibel en duidelijke communicatie tegen naar mijn idee bijzonder goede tarieven

Wijenbergh

Wij hadden niet eerder gebruik gemaakt van een professioneel verhuisbedrijf. Hierdoor hadden we geen enkel idee wat we konden verwachten. De mannen van Cargo Care hebben onze verwachtingen... Wij hadden niet eerder gebruik gemaakt van een professioneel verhuisbedrijf. Hierdoor hadden we geen enkel idee wat we konden verwachten. De mannen van Cargo Care hebben onze verwachtingen overtroffen!

Nadat we een offerte hadden aangevraagd voor de verhuizing van mijn ouders, kwam diezelfde avond nog iemand kijken om de inboedel te beoordelen. In het voortraject duurde het wel wat lang voordat we de verhuisdozen kregen. Op de dag van de verhuizing waren de medewerkers netjes op tijd. De verhuizers bleken erg flexibel en dachten goed mee.
De verhuizing verliep erg vlot en de medewerkers waren uitermate voorzichting met de inboedel. Bij het inhuizen op de nieuwe locatie werd zelfs door de medewerkers geholpen met een oude kast (die al een jaar in delen in de berging stond en hierdoor licht was krom getrokken) in elkaar te zetten en te repareren.

Al met al een erg prettige ervaring.

Flexibel, deskundig, meedenkend.

De communicatie omtrent de levering van de verhuisdozen en de levering an sich had wat sneller/beter gekund.

Wij waren erg tevreden over de kwaliteit, support en hulp tijdens onze verhuizing. Cargo care is een zeer professioneel en accuraat verhuisbedrijf.

Bij het vaststellen van de offerte gaven wij aan dat we zelf bereid waren om mee te helpen tijdens de verhuizing. Cargo care adviseerde daarom om 2 verhuizers in te huren ipv 3 en dat scheelde... Bij het vaststellen van de offerte gaven wij aan dat we zelf bereid waren om mee te helpen tijdens de verhuizing. Cargo care adviseerde daarom om 2 verhuizers in te huren ipv 3 en dat scheelde behoorlijk in de kosten. Hun advies en meedenken hierin werd erg gewaardeerd!

Voor de verhuizing is dhr. van Nooij thuis komen kijken om een reële inschatting te maken van het benodigde personeel en aantal auto's. Dat heeft er toe geleid dat de verhuizing vlot verliep. Voor de verhuizing is dhr. van Nooij thuis komen kijken om een reële inschatting te maken van het benodigde personeel en aantal auto's. Dat heeft er toe geleid dat de verhuizing vlot verliep.
Afspraken zoals die gemaakt waren werden nagekomen. Meubels werden zorgvuldig beschermt / ingepakt en op de plek gezet waar ze moesten komen.

De persoonlijke aanpak en de inzet van alle medewerkers.

Medewerkers heb ik iets lager gescoord dan de overige items. Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat ze onderling niet altijd de afstemming zochten. Verder hebben ze prima werk geleverd en... Medewerkers heb ik iets lager gescoord dan de overige items. Dat heeft alleen maar te maken met het feit dat ze onderling niet altijd de afstemming zochten. Verder hebben ze prima werk geleverd en heel hard hun best gedaan om de verhuizing goed te laten verlopen.

M. Sigmond

Uitermate positief. Had een spoedklus en er werd alles gedaan om mij toch te helpen. Super.

Alles zeer goed verpakt zodat alles onbeschadigd overkwam. De medewerkers waren beleefd en vrolijk.

Geen.

Quint

Top bedrijf. Niks op aan te merken. Verhuizers waren net, snel en zeer flexibel. 1 dag van te voren een extra stop gevraagd en dit was geen probleem terwijl de agenda vol zat. 'Dan maar gassen'. Zo... Top bedrijf. Niks op aan te merken. Verhuizers waren net, snel en zeer flexibel. 1 dag van te voren een extra stop gevraagd en dit was geen probleem terwijl de agenda vol zat. 'Dan maar gassen'. Zo moet dat!

Netheid. Snelheid van werken. Aardig

Niks

Fons Riemersma

Zorgeloze verhuizing dankzij Cargo Care. Ervaren jongens die flink kunnen aanpakken. Alles is perfect verlopen, aanrader!!!

Betrouwbaarheid, zorgvuldigheid, op tijd!!

P. Mulleneers

Volle tevredenheid over de samenwerking met Cargo Care. Vanaf minuut 1 een goede communicatie, heldere afspraken en een super ondersteuning! Dankzij Cargo Care een zeer aangename en soepele... Volle tevredenheid over de samenwerking met Cargo Care. Vanaf minuut 1 een goede communicatie, heldere afspraken en een super ondersteuning! Dankzij Cargo Care een zeer aangename en soepele verhuizing gehad!

* snel
* goede communicatie
* zeer kundig
* eerlijk

Harmsen

Zeer goede voorbereiding en begeleiding en geduldig zowel voor, tijdens als na de verhuizing. PRIMA. Toegewijde medewerkers. LOF

Zie boven

Geen opmerkingen