Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.8/10
9.7/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

Wij hebben via Cargo Care een grote tafel laten inhuizen op verdieping met trap. Vanaf het eerste moment al een goed gevoel over hen, ze dachten goed mee. Hiermee hebben wij onze klant ook weer... Wij hebben via Cargo Care een grote tafel laten inhuizen op verdieping met trap. Vanaf het eerste moment al een goed gevoel over hen, ze dachten goed mee. Hiermee hebben wij onze klant ook weer tevreden kunnen stellen. Ik zou dit bedrijf bij velen aanbevelen! Hartelijk dank voor de service.

Snel antwoord - servicegericht - klantgericht

Chantal

Top en kundig verhuisbedrijf!

Michiel Tummers

Top, ontzettend positief, vanaf het moment van introductie tot uitvoering.

Professioneel, vriendelijk, klant gericht, geven tips, snel

Geen enkel, ga zo door, ik ben 10000 procent tevreden

J.hahnbuck

Snelle verhuizing en accuraat gewerkt

Mevr. Philippen

2 weken geleden is mijn moeder op 80 jarige leeftijd nog verhuisd. Dankzij de goede verzorging van cargo care is de verhuizing heel goed verlopen. ze zag er erg tegenop, maar door de vriendelijke en... 2 weken geleden is mijn moeder op 80 jarige leeftijd nog verhuisd. Dankzij de goede verzorging van cargo care is de verhuizing heel goed verlopen. ze zag er erg tegenop, maar door de vriendelijke en behulpzame medewerkers, viel het reuze mee.

heel professioneel en heel vriendelijke medewerkers

geen, gewoon zo doorgaan

Esther

Heel fijn contact, duidelijke offerte, afspraken nagekomen en heel betrokken en klantvriendelijk

Vriendelijk, duidelijk, goede prijs kwaliteit!

R Barbosa

Cargo Care gaf een snelle en goede service, maken verhuizen een stuk aangenamer. Stipt op tijd en betrouwbaar. Vriendelijke mannen met een dosis humor, kan het iedereen aanbevelen!!

Goede en snelle communicatie
Betrouwbaar

Bob Gerits

Ze hebben voor mijn ouders de complete boedel op een Zeer kundige wijze verhuist.

Open communicatie, deskundig, betrouwbaar, netjes.

Edwin Pompe

Verhuizing van Driehuis naar Noorbeek.

Prima op tijd. Voorzichtig met de spullen en alles in de juiste kamer gezet. Prima verhuisbedrijf voor een eerlijke prijs

Fred Bekkers

Prima, alles volgens afspraak. Vriendelijke mannen