Tevredenheid over de afgenomen dienst
9.9/10
Communicatie
Snelheid van levering
9.9/10

J.hahnbuck

Snelle verhuizing en accuraat gewerkt

Mevr. Philippen

2 weken geleden is mijn moeder op 80 jarige leeftijd nog verhuisd. Dankzij de goede verzorging van cargo care is de verhuizing heel goed verlopen. ze zag er erg tegenop, maar door de vriendelijke en...

heel professioneel en heel vriendelijke medewerkers

geen, gewoon zo doorgaan

Esther

Heel fijn contact, duidelijke offerte, afspraken nagekomen en heel betrokken en klantvriendelijk

Vriendelijk, duidelijk, goede prijs kwaliteit!

R Barbosa

Cargo Care gaf een snelle en goede service, maken verhuizen een stuk aangenamer. Stipt op tijd en betrouwbaar. Vriendelijke mannen met een dosis humor, kan het iedereen aanbevelen!!

Goede en snelle communicatie
Betrouwbaar

Bob Gerits

Ze hebben voor mijn ouders de complete boedel op een Zeer kundige wijze verhuist.

Open communicatie, deskundig, betrouwbaar, netjes.

Edwin Pompe

Verhuizing van Driehuis naar Noorbeek.

Prima op tijd. Voorzichtig met de spullen en alles in de juiste kamer gezet. Prima verhuisbedrijf voor een eerlijke prijs

Fred Bekkers

Prima, alles volgens afspraak. Vriendelijke mannen

Mandy

Prettig contact vooraf tijdens het bezoeken van ons appartement ten tijde van de offerte en tijdens het verhuizen is ook alles netjes en correct verlopen.

Ervaren, denken met hun klant mee en bieden diverse opties aan.

Donners

Goede verhuizing dankzij Cargo Care.
Op het laatste moment nog een kleine wijziging en dit was helemaal geen probleem

Flexibel en duidelijke communicatie tegen naar mijn idee bijzonder goede tarieven

Wijenbergh

Wij hadden niet eerder gebruik gemaakt van een professioneel verhuisbedrijf. Hierdoor hadden we geen enkel idee wat we konden verwachten. De mannen van Cargo Care hebben onze verwachtingen...

Flexibel, deskundig, meedenkend.

De communicatie omtrent de levering van de verhuisdozen en de levering an sich had wat sneller/beter gekund.