Carglass

Zeer goede ervaring.

Berry te Dorsthorst

Geen goede ervaring

Uw ervaring

Monteur was erg zeker van zijn 25 jarige ervaring en sprak dit ook op een vervelende manier uit. Jammer dat ik thuis zelf nog even het dashboard mocht terug maken wat op de achterbank was blijven... Monteur was erg zeker van zijn 25 jarige ervaring en sprak dit ook op een vervelende manier uit. Jammer dat ik thuis zelf nog even het dashboard mocht terug maken wat op de achterbank was blijven liggen.

Peelen

Vriendelijke mensen

Personeel erg vriendelijk. Toch puntjes van kritiek:
Personeel erg vriendelijk. Toch puntjes van kritiek:
Er lag nog na de vervanging van de ruit glas in de auto, waardoor mijn vrouw bij het pakken van iets al direct een bloedende wond had. Kon de auto nog verder stofzuigen. De kwaliteit van de geplaatste ruit: als je langszij kijkt “golft” de ruit iets. Heb er geen last van, maar toch. Had veel liever het originele merk( pilkinton) geplaatst gehad. Organisatie en vriendelijkheid is prima.

P.Pijnacker

Tsja .....mmmmm

Uw ervaring

dubbel gevoel. Ik werd prima door de mensen geholpen. Helaas is de ster in de ruit na de behandeling gewoon nog goed te zien. In het verleden werd je dan aangeboden om tegen bijbetaling de ruit te... dubbel gevoel. Ik werd prima door de mensen geholpen. Helaas is de ster in de ruit na de behandeling gewoon nog goed te zien. In het verleden werd je dan aangeboden om tegen bijbetaling de ruit te vervangen. \Maar dat is er nu, in ieder geval op de door mij bezochte vestiging niet meer bij.

Erik Taal

Perfecte service

Uw ervaring

alleen maar goede ervaring.

Mathijs

Carglass veendam

Uw ervaring

Vriendelijke monteurs ze stonden mijn zoon al op te wachten en anderhalve uur later kon hij de auto zo weer meenemen met een nieuwe voorruit er in Top.

Marianne

Alles volgens afspraak

Uw ervaring

Makkelijk online een afspraak gemaakt. Nog even nagebeld om alles door te nemen. Dan nog een een reminder de dag ervoor. Op locatie duidelijke informatie. En een snelle afhandeling. Zelfs even... Makkelijk online een afspraak gemaakt. Nog even nagebeld om alles door te nemen. Dan nog een een reminder de dag ervoor. Op locatie duidelijke informatie. En een snelle afhandeling. Zelfs even gestofzuigd. Super.