Carglass

Geweldig en vakkundig geholpen

Jantje

Perfect

Uw ervaring

Snel en perfect mijn ster in mijn voorruit gerepareerd.

Goede service

Uw ervaring

Goed geholpen, fijn dat Carglass alles met de verzekering regelt.

René Thijssen

Goed geholpen

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. Het contact duurde niet lang. Goedemorgen meneer, u ben meneer Thijssen. Ik ga even kijken of de juiste ruit besteld is. Dat is. De wagen is over 1 1/2... Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. Het contact duurde niet lang. Goedemorgen meneer, u ben meneer Thijssen. Ik ga even kijken of de juiste ruit besteld is. Dat is. De wagen is over 1 1/2 uur klaar, we zijn tot half 5 open. Ik, hebben jullie iets waarmee ik mee naar huis kan? Hier staat een fiets die meegenomen kan worden. Om 3 uur heb ik de wagen opgehaald. Ik kom de wagen ophalen. Hier is de sleutel, de ruit zit er prima in. Een fijn weekend. Dank U van hetzelfde

Willem

Super service

Uw ervaring

Prima service vriendelijk personeel. Uitleg gekregen hoe zo'n ruit reparatie in zijn werk gaat. Extra service: ze hebben niet alleen de gerepareerde ruit (super) schoongemaakt, maar ook alle andere... Prima service vriendelijk personeel. Uitleg gekregen hoe zo'n ruit reparatie in zijn werk gaat. Extra service: ze hebben niet alleen de gerepareerde ruit (super) schoongemaakt, maar ook alle andere ruiten.

Timur

Positive

It was easy and quick

Jeanine Frenk-Waalewijn

Top!

Uw ervaring

Professioneel personeel, snel geholpen en er was een ruimte waar ik kon wachten met mijn baby tijdens de reparatie met een heerlijk kopje thee!

Speelman

Super

Uw ervaring

Geweldig geholpen door de monteur die mijn autoruit heeft vervangen aan huis. Het maken van een afspraak was makkelijk en men belde 20 minuten voor aankomst netjes even op.

PaggyGee

Top!

Uw ervaring

Aardig ontvangen en snel geholpen.