Carglass

Jan van dijk

In 45 min een nieuwe voorruit er in, heel transparant over bijkomende kosten,

Uw ervaring

Ik werd snel geholpen en alles netjes afgewerkt.

Mulens

Beoordeling

Heel erg tevreden

Gerrit Dooijewaard

Uw ervaring

Eerste instantie zag het er goed uit, de voorruit zit er netjes in alleen is er ontzettend gesmeerd met kit. M’n motorkap zat eronder en m’n buitenspiegel, het was al helemaal uitgehard en moeilijk... Eerste instantie zag het er goed uit, de voorruit zit er netjes in alleen is er ontzettend gesmeerd met kit. M’n motorkap zat eronder en m’n buitenspiegel, het was al helemaal uitgehard en moeilijk weg te krijgen. Dit hadden ze zelf ook wel kunnen zien als ze even wat meer tijd ervoor hadden genomen.

Reactie Carglass:

Bedankt voor uw review.
Wij leren graag van de ervaringen die onze klanten hebben na een bezoek aan Carglass.
Bedankt voor uw review.
Mocht u naar aanleiding van uw review een terugkoppeling willen, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar onze Customer Service afdeling, customerservice@carglass.nl

LP

Tot twee keer toe de verkeerde maat ruitenwisser gemonteerd

Uw ervaring

Ik ging naar Carglass om een ster in mijn voorruit te laten repareren. Kreeg vervolgens de tip om mijn ruitenwissers te vervangen. Dat heb ik laten doen, om er bij de eerste regenbui achter te komen... Ik ging naar Carglass om een ster in mijn voorruit te laten repareren. Kreeg vervolgens de tip om mijn ruitenwissers te vervangen. Dat heb ik laten doen, om er bij de eerste regenbui achter te komen dat de ruitenwisser op de achterruit te lang was. Carglass gebeld, gaan ze ervan uit dat ik zelf terug langs kom om deze te laten vervangen (een half uur enkele reis waarbij de benzinekosten voor mijn rekening komen). Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Diezelfde dag kwam er dan toch een monteur van Carglass naar mij toe om de ruitenwisser te vervangen. Heeft deze man nogmaals de verkeerde maat bij zich. Hij was wel iets korter dan de vorige, maar nog steeds te lang. De juiste maat blijken ze niet op voorraad te hebben. Deze moet besteld worden, waardoor ik nu enkele dagen mijn achterruitenwisser niet kan gebruiken. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Reactie Carglass:

Spaninks

Een dikke duim

Uw ervaring

Netjes optijd goed en snel geholpen.

BSH

Perfecte klantenservice

Uw ervaring

Goed bereikbaar en ze hebben snel de info beschikbaar

Carglass Heerlen

Top service

Uw ervaring

Hartelijk ontvangen en goede uitleg! Ster in de ruit was heel snel gemaakt.

Kevin

Snelle service

Uitstekend

Simon Groenhof

Zeer tevreden

Uw ervaring

Binnen 1 dag nieuwe zijruit ingezet en dit op vrijdagmiddag om 17.00 uur. Aardige en kundige monteur.

Henk-Jan van der Veen

Prima geholpen