Carglass

Ebbendorf

Prima resultaat

Uw ervaring

Netjes geholpen binnen anderhalf uur klaar prima

Ron

Snel en goed

Voorruit vervangen van mijn Q7

Van geest international bv

Carglass repareert, Carglass vervang ook inderdaad

Uw ervaring

Zeer goed! Goede service, prettige mensen en vakwerk geleverd.

Nicole

Snel, goed en super vriendelijk geholpen

Uw ervaring

Het is een prettige en schone werkplaats met een fijne plek om even te wachten. De auto wordt ook nog een beetje schoon gemaakt en de medewerkers zijn zeer vriendelijk.

Henk

Super vlotte reparatie

Uw ervaring

Voorruit kundig en vlot gerepareerd. Gastvrij personeel die mij voor de reparatie goed voorlichten van wat er ging gebeuren en wat evt risico’s zouden kunnen zijn.

de Krey

Top

Uw ervaring

Had een sterretje in mijn voorruit vakkundig gemaakt en alle ruiten schoon gemaakt, dit in vestiging Oud_Gastel

van Schie

Super geholpen

Uw ervaring

prima service , fijne mensen in Leiderdorp , nieuwe voorruit , serieuze plaat glas , en heel netjes erin gezet.
lekker in het zonnetje gezeten buiten de werkplaats , en na 1,5 uur was het klaar , zoals aangegeven op de website .
zeer aan te raden .

m.r

Super

relaxd

John Westbroek

Topklasse

Uw ervaring

Net in Enschede een nieuwe voorruit gekregen in mijn Volkswagen T4. Uitstekend geholpen door Leslie. De auto was ook nog gestofzuigd en de ramen schoongemaakt. Goede service!

Tom Rietveld

Alles klopt!