8.3/10
Product
8.5/10
After Sales
7.7/10

When I was searching for anti-dustmite bedding from Dutch firm I came across to Cara C'air.
This is my first time to buy your products.

Care C'air has more size choices than other firm.

It didn't say on the site that the anti dust mite pillow case can be washed TWO TIMES in a year. I expected to be washable like normal pillow cases.

Producten waren snel binnen.

Snelle service

C. Wittebrood van Gijn

De geleverde goederen van Cara C'air zijn tot nu toe goed bevallen maar bij de laatste bestelling zijn we toch niet tevreden.

Goede kwaliteit

De levertijd die op de site staat klopt niet, duurt veel langer en zou dus aangepast moeten worden. Juist voor Cara patiënten zou de levering snel moeten zijn, het is niet goed om ineens een week zonder beschermende hoes te slapen.

Positief

Materialen bevallen goed. Een keer was een rits stuk gegaan. Dit werd vergoed

Laatste bestelling was alleen een kussenhoes. Pakketje dat door de brievenbus kan. Hier zou €8,75 voor betaald moeten worden. Was bijna de helft van de prijs van het product! Na mailwisseling hierover heb ik aangegeven het risico zelf te dragen (aflevering zonder handtekening) en hoefde dit extra bedrag niet te betalen. Dit zou wellicht vermeld kunnen worden op de website dat dit kan als mensen hiervoor eerst schriftelijk toestemming geven en het geld hebben overgemaakt. Ik vond aanvankelijk dat hier niet zo alert op werd gereageerd maar uiteindelijk is het naar volle tevredenheid opgelost.

Alles prima in orde

Snelle en correcte afhandeling

zou nie weten

MH Kadirbaks

Ik slaap nu door en rustiger ook geen last van neus kriebels zoals altijd in hotel kamers.

het stof is heel goed, makkelijk wasbaar hoop heelveel plezier aan te beleven

ik zou graag zien dat de maten ook voor een grotere 2 persoon bed leverbaar zijn.in het buitenland zijn de bedden veelal groter ( zou best wel een grotere maat willen bestellen)

We hebben, op doktersadvies, bedovertrekken gekocht voor mijn zoontje

heel snelle levering
de dokter heeft jullie geadviseerd dus ik veronderstel dat het goede kwaliteit is :)

C.Raalte

Mijn ervaring is zeer prettig.
De medewerkers zijn vriendelijk

Kordaat handelen.
Vlotte service.
Goed materiaal.

Ik ben zeer tevreden.
Ga zo door. Mijn complimenten.

Telefonisch goed en snel beantwoord na mailtje!

Product bevalt nu na 2weken goed.
Leuk dat er nog folders mee kwamen
snelle levering

? kan nu niet verzinnen.

Top! Snelle levering.

Voorafgaand aan de aankoop goede uitleg door de klantenservice