gijs v/d heuvel

en zeer correct behandeld

Woelcare

Goed prijs-kwaliteit verhouding

Robin brust

Goed geholpen bij het uitzoeken van een radio/navigatie combinatie. Uiteindelijk laten plaatsen in mijn Opel. Tijdens het ophalen van de auto uitleg gehad tot mijn duidelijk was wat dit apparaat... Goed geholpen bij het uitzoeken van een radio/navigatie combinatie. Uiteindelijk laten plaatsen in mijn Opel. Tijdens het ophalen van de auto uitleg gehad tot mijn duidelijk was wat dit apparaat allemaal doen kan! Hele goede ervaring en zal er zeker weer komen.

Albert walet

Radio android voor mijn mercedes besteld en laten plaatsen heel volgens afspraak inlaten bouwen 100% tevreden bij car audio limburg
Albert

Wouter Van Wijk

Een keer langs gegaan omdat mijn zelf ingebouwde autoradio kraakte. Storing snel en zeer vakkundig opgelost. Vorige eigenaar had een potje van de bedrading gemaakt. CAL wilde er niks voor rekenen... Een keer langs gegaan omdat mijn zelf ingebouwde autoradio kraakte. Storing snel en zeer vakkundig opgelost. Vorige eigenaar had een potje van de bedrading gemaakt. CAL wilde er niks voor rekenen maar heb een "fooi" gegeven voor de goede service. Toptoko!

RvdS

2 stuks andriod navigatie gekocbt bij
audio limburg.
Alles naar wens verlopen

Rozenboulevard 44 ?

Goede communicatie, montage en aflevering.

Ik kocht een android radio in 2016. De verkoper was aanvankelijk erg vriendelijk aan de telefoon. Alles kon, niets was te gek. Ik ben het product daarom maar gewoon gaan ophalen.

Toen...

Toen ik thuis kwam werkte de radio allereerst niet met mijn auto's communicatie protocol. Ook ruisde de radio veel op het wifi signaal(wat betekend dat de afscherming niet goed is) was de DAB+ ontvangst erg slecht en liep de radio constant vast.

Toen ik terug naar Car Audio Limburg ging, werd de deur opengedaan met de neerbuigende woorden 'Dag knutselaar'.
In het daarop volgende gesprek bleek dat de eigenaar van Car Audio Limburg geen tot weinig kennis had van het verkochte product. Het gesprek was naar en onsamenhangend. De verkopen kwam agressief over.

Ik heb Bol.com gewaarschuwd voor deze praktijken. Bol.com heeft me bedankt voor de waarschuwing en houdt het bedrijf in de gaten.

Ik heb weken daarna het product maar gewoon opgestuurd.
Het slimste wat het bedrijf heeft gedaan is mijn geld terug te storen.

Reactie Car Audio Limburg:

Beste heer Menkhorst,
Beste heer Menkhorst,
Bedankt voor je review en de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van Feedback. Wat vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt gehad. Wij doen dagelijks ons uiterste best om al onze klanten op een positieve manier te helpen. Helaas is dit in jou geval niet gelukt. Daarom hebben wij je het gehele bedrag terugbetaald. Wij hopen dat we in de toekomst wel op een fijne manier met elkaar kunnen samenwerken, zodat we deze verveelde ervaring kunnen kunnen vergeten.
Car Audio Limburg