Heelen M

Zeer vriendelijke, behulpzame en sympathieke eigenaars.

Bert Dullens

Goede info verkregen, snelle levering

PLJ Bouts

Ondergetekende heeft bij Car Audio Limburg een navigatiesysteem + speakers laten inzetten.

Dit is conform afspraak uitgevoerd. Alles werkt perfect! Service en uitvoering werkzaamheden zijn perfect te noemen.

Prijs kwaliteit is perfect!

Bedankt voor de goede hulp,

Mvg,

Paul Bouts

Yasuo

Bedrijf heeft mij nadat ik de bestelling heb geplaats contact met mij opgenomen. Ze hebben mij toen een nieuwere model aangeboden voor de zelfde prijs.. uitstende service. 10 sterren!

Niks mee te maken

Rommel verkopen ze

Reactie Car Audio Limburg:

Goedemorgen heer Vondobschutz,
Goedemorgen heer Vondobschutz,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw product. Wij streven er dagelijks naar om onze klanten te helpen daar waar nodig. Aangezien wij van u sinds de aankoop geen negatieve reactie hebben gekregen, waren wij in de veronderstelling dat u tevreden was. Uiteraard mag u voor vragen altijd contact met ons opnemen op 085-2733625.

Thijs van den Haak

2 keer gebeld, zou 2 keer teruggebeld worden. 2 keer niet teruggebeld.

Reactie Car Audio Limburg:

Goedemorgen heer v/d Haak,
Goedemorgen heer v/d Haak,
Onze excuses als u niet bent teruggebeld. Dit is natuurlijk geen goede zaak. Wij streven er dagelijks naar om klanten zo snel en professioneel mogelijk van dienst te zijn. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat door drukte of fout van onze kant dat u niet wordt terug gebeld. Dat kunnen wij achteraf helaas niet controleren. Wel kunnen wij in onze history zien dat er mailcontact met u geweest is. Daar is het echter bij gebleven. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag. Wij zullen er alles aan doen dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren.
Car Audio Limburg

van Gool-Crama

Bedrijf is redelijk alleen radio dat gekocht zijn we absoluut niet over te spreken,

Wealer Maastricht

Positief

Berkhout

Heel goed en goede service