Louis piontek

Snelle levering goede service en mensen zijn super vriendelijk dus zeker een aanrader

Leijten

Netjes op tijd geleverd en goede service

Kasi

Goed geholpen spullen waren snel binnen reageer altijd op mails

Rh visser

Zeer goede uitleg
Juiste navigatie voor mijn auto
Met zeergoede pasvorm

Tony

Goede service en nemen de tijd voor je

tom

Niet zo goed eigenlijk. Ik wacht nu bijna drie weken op een bestelling. Misschien moet u dit eens nakijken en mij eens laten weten hoe dit komt. WC-18270. Groeten Tom

Paul Claessens

Ik had een bestelling geplaatst bij Car Audio Limburg en van de bestelling tot levering was alles perfect verlopen.Ook daarna werd alle tijd genomen om mijn gekochte versterker van uitleg te... Ik had een bestelling geplaatst bij Car Audio Limburg en van de bestelling tot levering was alles perfect verlopen.Ook daarna werd alle tijd genomen om mijn gekochte versterker van uitleg te voorzien hoe het een en ander in te kunnen stellen.

Tom De Coen

Na een fout bij het transport bedrijf is alles direct rechtgezet waarvoor dank, professionele en vriendelijke communicatie.

Reactie Car Audio Limburg:

Beste Tom,
Beste Tom,
Bedankt voor deze mooie review. Wij zullen dit leermoment zeker meenemen voor de toekomst. Maar vooral wensen wij u veel plezier met uw product. Wellicht tot een volgende keer.
Car Audio Limburg

Bert

Goede service, prima bedrijf

Willem Kuhlemeier

Snelle levering, alles overzichterlijk en duidelijk TOP