Nando

Hulpvaardig en duidelijk. Snelle levering en goede spullen. Ze doen wat ze beloven.

Jansen opleidingen& training

Tot op heden goed geholpen met telefonische vragen.
Vriendelijk en men word niet afgescheept .

C. Vader

Bestelde goederen zijn vlot geleverd.

Peter

Goede prijs, kwaliteit verhouding. radio/navigatiesysteem doet precies wat het moet doen. Goede productomschrijving op de website.

sonny plowy

Hallo
Hallo
op 31 mei heb ik bestelling gedaan (Bestelling #176165 (31 mei 2018)) maar het product kon ik onmogelijk aansluiten op mijn wagen en stuurde ik mail met de vraag wat te doen .ik kreeg antw we gaan het uitzoeken , kreeg niks nieuws terug tot ik probeerde te bellen maar geraakte niet binnen en dan heb ik via whassap contact opgenomen met de zelfste vraag maar tot op heden word ik blijkbaar aan het lijntje gehouden waarom weet ik niet ik stuur en vraag of ze al meer nieuws hebben ze lezen het en krijg dan bvb 2 dagen later antw. we gaan het morgen uitzoeken nu 1 maand later weet ik nog altijd van niks en stuur ik bericht via whassap word het gelezen maar krijg ik geen antw erop. ik vertrek op 13 julie 2018 op reis en wil graag weten of er oplossing is ofniet dan kan ik het pakket terug sturen indien graag antw terug please mvg Sonny Plowy 0032477262954

jacobs curt

Zeer vriendelijk,correct.zeer goede producten.heel te vreden.

Enestia

Hebben bij bestelling een foutje gemaakt ( foute postcode en gemeente ). Pas gemerkt toen de melding kwam dat het pakket niet geleverd kon worden. Nieuw adres gemaild en gebeld, zeer vriendelijk... Hebben bij bestelling een foutje gemaakt ( foute postcode en gemeente ). Pas gemerkt toen de melding kwam dat het pakket niet geleverd kon worden. Nieuw adres gemaild en gebeld, zeer vriendelijk onthaald en vlot geholpen. Pakket is natuurlijk wel wat langer onderweg geweest, maar dan hadden we bij de bestelling een beetje beter moeten opletten.

R. Kardol

Na ontvangst van mijn bestelde apparaat bleek deze het niet te doen zoals het zou moeten.
Nadat ik hem heb teruggestuurd is deze supersnel gerepareerd en weer teruggezonden.
super service!

Dave

Klantvriendelijk, goed bereikbaar en geven goede informatie over producten.

Kevin

Ben het bedrijf tegengekomen op het internet. En bij hun betaald je het goedkoopste toestellen voor je auto. Heb bij hun contact opgenomen ivm mijn bestelling en had vlot een antwoord. Ze waren ook... Ben het bedrijf tegengekomen op het internet. En bij hun betaald je het goedkoopste toestellen voor je auto. Heb bij hun contact opgenomen ivm mijn bestelling en had vlot een antwoord. Ze waren ook heel vriendelijk. Met de feestdagen heeft het allemaal wel wat langer geduurd maar heb het zeergoed en onbeschadigd ontvangen.