BOUHOUCH

Het pakje is goed bezordt allen ik heb lang voor moeten wachten

Allereerst bedankt voor uw review.
Onze excuses dat het iets langer geduurd heeft dan verwacht. Aangezien deze producten constant verbeteren hebben wij ervoor gekozen deze bij opdracht rechtstreeks bij onze leverancier te bestellen. Daarom duurt het iets langer, maar bent u wel altijd verzekerd van het laatste nieuwe model. Veel plezier met uw nieuw multimedia systeem.

Nico Debehets

Geweldige service. Zeker aan te raden. Zefs dienst na verkoop is zeer goed.

Nic Nijst

Super fijne en eerlijke zaak op een nieuwe locatie, waar keuze voor ieders portemonnee is op het gebied van oa. Car audio. Kan uit persoonlijke ervaring melden dat de service uitmuntend is.

Korpershoek

Communicatie over de bestelling kan veel beter. Met name over de verzending en bevestiging van de bestelling. Het product is zeer naar wens.

Goedemiddag heer Korpershoek,
Goedemiddag heer Korpershoek,
Allereerst bedankt voor uw review.
Onze excuses dat de communicatie niet geheel naar wens is verlopen. Wij nemen uw ervaring zeker mee voor de toekomst om onze interne processen te verbeteren.
Veel plezier met uw aankoop.

Mos

Top!

Goedemiddag,
Heel veel plezier met uw aankoop. En bedankt voor deze mooie review.

Minko Soomers

Naar aanleiding van de bestelling van een navigatiesysteem, telefonisch contact gehad met dit bedrijf. Hierin ben ik uitermate vriendelijk te woord gestaan en het personeel denkt prima mee met de... Naar aanleiding van de bestelling van een navigatiesysteem, telefonisch contact gehad met dit bedrijf. Hierin ben ik uitermate vriendelijk te woord gestaan en het personeel denkt prima mee met de klant.

Goedemiddag Minko,
Goedemiddag Minko,
Allereerst bedankt voor uw review.
Het geeft ons altijd extra energie als wij dit soort ervaringen lezen. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1 en op deze manier kunnen we dat blijven koesteren.

Dirk

Audio is goed .groot scherm , vele mogelijk heden .wel door een herkend garage laten inbouwen .ik mis een Nederlandse beschrijving

M. van Delden

Aftermarket Android 8.1 besteld voor Opel Insignia en zeer tevreden over Car Audio Limburg.
Bestelling was binnen 6 werkdagen verzonden, netjes verpakt incl retour formulier en zelfs een kortingscode.

Zeer zeker aan te bevelen!!

Hans van den Berg

CAL-K7848 radio navigatie 2 DIN specifiek voor Mitsubishi Outlander 2007-2012 online gekocht. Tevoren mailcontact met Dennis gehad. Heeft vragen netjes en snel beantwoord. Systeem werd goed verpakt... CAL-K7848 radio navigatie 2 DIN specifiek voor Mitsubishi Outlander 2007-2012 online gekocht. Tevoren mailcontact met Dennis gehad. Heeft vragen netjes en snel beantwoord. Systeem werd goed verpakt en compleet geleverd. Inbouwinstructie ontbrak, maar wees zichzelf. Prima ervaring met dit bedrijf dus.

andy moonen

Alles correct geleverd , zelfs 2 dagen vroeger dan verwacht