Goed, prima communicatie

Beste klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze duidelijke review te schrijven en nette beoordeling te geven.

HV

Jammer genoeg voldeed het multimedia systeem dat ik eerst gekocht had niet: bellen was een ramp, voortdurende ruis, piepjes. Na enkele pogingen dit te verhelpen die helaas geen verbetering brachten,... Jammer genoeg voldeed het multimedia systeem dat ik eerst gekocht had niet: bellen was een ramp, voortdurende ruis, piepjes. Na enkele pogingen dit te verhelpen die helaas geen verbetering brachten, is er in overleg een ander systeem geplaatst, wat prima werkt. Dit kostte mij helaas geld, maar ik ben blij met de geboden service en het meedenken aan een oplossing.

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Helaas ontstaan er weleens problemen, maar ook in zulke situaties doen we ons uiterste best om met een (passende) oplossing te komen. Wij vinden het prettig om te horen dat u onze service waardeert. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe toestel toe!

weber

Erg traag met levering ander halve maand tot twee maanden wachten en dan zeggen hij wordt geleverd over 5 dagen en na die vijfdagen mail gestuurd waar het blijft krijg je een mail terug vrijdag... Erg traag met levering ander halve maand tot twee maanden wachten en dan zeggen hij wordt geleverd over 5 dagen en na die vijfdagen mail gestuurd waar het blijft krijg je een mail terug vrijdag wordt hij geleverd en weer niets en dan geen gehoor of bericht en dan na bijna twee maanden later ja u parket wordt geleverd de rekening was er nog sneller met de aanmaning kosten van achter pay dat is eerst je parket ontvangen en daarna betalen maar ja geen parket dus betaal ik ook niet dus weer gezeik voor mij nee niet meer

Beste klant,
Wij betreuren het ten zeerste dat de verwerking en betaling van uw bestelling niet geheel volgens afspraak is verlopen. Helaas hebben wij geen controle op eventuele vertragingen binnen de transportdiensten. Wij streven ernaar om de communicatie binnen ons bedrijf te verbeteren. Wij wensen u alsnog veel plezier met uw bestelling.

Henri Saes

Zeer deskundig. Zowel inbouw als informatie en uitleg van het systeem. Werkt perfect. Bedankt

Beste klant,
Wij danken u voor dit mooi compliment. Veel plezier met uw systeem!

René Kenbeek

Ondanks de later levering toch erg blij met de geleverde apparatuur

Mathie Olzheim

Dennis bedankt met je team voor je super service en mee denken aan oplossingen die wij van te voren niet voor ogen hadden en nu er super blij mee zijn

Roel Pollen

Dennis en zijn team hebben top werk geleverd. Ik ben zeer blij met het Android systeem in mijn 2004 Mercedes CLK Cabrio. Ik heb veel auto's gereden en ook nieuwe navigatiesystemen gehad, maar... Dennis en zijn team hebben top werk geleverd. Ik ben zeer blij met het Android systeem in mijn 2004 Mercedes CLK Cabrio. Ik heb veel auto's gereden en ook nieuwe navigatiesystemen gehad, maar uiteindelijk navigeerde ik vaak toch gewoon met Google Maps op mijn telefoon. Dat is nu ingebouwd in mijn auto. In de middenconsole is een draadloze oplader voor mijn Samsung S9. Fijne oplossing en zeer vakkundig en mooi ingebouwd zonder dat dit verder zichtbaar is.

KC

Top advies! Perfecte service & een geweldig speakersysteem! Een echt ‘UP’ grade voor mijn VW

M2T bv

Uitstekende vakmensen. Keurig ingebouwd, alle functies doen het.