Jordy den Hollander

Goed. Door de coronaklachten duurde mijn bestelling alleen geen 6-10 dagen, maar op de kop af 2 maanden. Verder prima service

Reactie Car Audio Limburg:

Beste Jordy, we waarderen het dat je deze review hebt geschreven. Wij betreuren het ook enorm dat de levertijd van je bestelling behoorlijk is uitgelopen door de corona crisis. Wij danken je dan ook... Beste Jordy, we waarderen het dat je deze review hebt geschreven. Wij betreuren het ook enorm dat de levertijd van je bestelling behoorlijk is uitgelopen door de corona crisis. Wij danken je dan ook voor het geduld en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We hebben in ieder geval ons best gedaan om tijdens de levertijd je op de hoogte te houden over de ontwikkelingen. We wensen je veel plezier met het systeem toe!

F.A Bholai

Zeer goed en snel in levering

Reactie Car Audio Limburg:

Beste klant, bedankt voor deze nette review en de 5 sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Wellicht tot een volgende keer!

Henk van Cranenbroek

Hallo Dennis,
Hallo Dennis,
Wat ben ik blij dat mijn oude autoradio de geest heeft gegeven. Super blij ben ik met mijn nieuwe Android radio, helemaal top. Het heeft even geduurd i.v.m. het corona virus, maar het was het wachten waard. Ben erg tevreden over Car Audio Limburg.
Groeten uit Brabant , Henk

Reactie Car Audio Limburg:

Goedemiddag Henk, wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om deze enthousiaste review te schrijven. En voor het geduld dat u heeft kunnen opbrengen vanwege de langere levertijd. Wij... Goedemiddag Henk, wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om deze enthousiaste review te schrijven. En voor het geduld dat u heeft kunnen opbrengen vanwege de langere levertijd. Wij wensen u veel plezier met de Android radio toe! En heel veel sterkte voor de komende tijd vanwege het Corona virus. De groetjes uit Limburg!

Eddy luttjeboer

Verzenden duurde wat lang maar kwaliteit van de speakers uitstekend👍🏽👍🏽

Beste klant,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze nette review te schrijven. Helaas waren de speakers niet meer op voorraad en duurde de levertijd langer als verwacht. Toch fijn dat u hier geduldig op heeft gewacht en vooral blij bent met uw keuze voor deze speakers. Wij wensen u veel luistergenot. Wellicht tot een volgende keer!

Jos

Probleemloos een afspraak gemaakt nadat een gemonteerde achteruitrijcamera in mijn Audi niet meer goed functioneerde. Het euvel werd snel ontdekt en verholpen: geen kosten, viel onder de garantie.... Probleemloos een afspraak gemaakt nadat een gemonteerde achteruitrijcamera in mijn Audi niet meer goed functioneerde. Het euvel werd snel ontdekt en verholpen: geen kosten, viel onder de garantie. Goede service hoor !

Beste Jos,
Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Er kunnen helaas wel eens problemen ontstaan, maar zoals u al beschrijft, proberen wij altijd met een passende oplossing te komen. Wij hopen dat u nu weer kunt genieten van de achteruitrijcamera. Tot ziens!

R snackers

Goed materiaal en service

Beste R. Snackers,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven. Wij wensen u veel luistergenot met deze versterker. Graag tot een volgende keer!

Snelle verzending, goed verpakt. Een 'verzonden' mail zou handig zijn!

Beste klant,
Bedankt voor deze nette review! Tevens zullen we de feedback meenemen om onze service nog meer te kunnen verbeteren. Graag tot een volgende keer!

karadaglii

Kabelset besteld netjes geleverd

Beste klant,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven en natuurlijk de 5 sterren waardering! Graag tot een volgende keer!

An

Snelle levering en scherpe prijs

Beste klant,
Graag willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze nette review te schrijven.

Jos

Goed bedrijf en service

Beste Jos,
Wij waarderen het enorm dat u ons bedrijf en onze service een 5 sterren waardering geeft.
Wellicht dat we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen. Tot ziens!