Snelle verzending, goed verpakt. Een 'verzonden' mail zou handig zijn!

Beste klant,

Bedankt voor deze nette review! Tevens zullen we de feedback meenemen om onze service nog meer te kunnen verbeteren. Graag tot een volgende keer!

karadaglii

Kabelset besteld netjes geleverd

Beste klant,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven en natuurlijk de 5 sterren waardering! Graag tot een volgende keer!

An

Snelle levering en scherpe prijs

Beste klant,

Graag willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze nette review te schrijven.

Jos

Goed bedrijf en service

Beste Jos,

Wij waarderen het enorm dat u ons bedrijf en onze service een 5 sterren waardering geeft.
Wellicht dat we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen. Tot ziens!

Goed, prima communicatie

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze duidelijke review te schrijven en nette beoordeling te geven.

HV

Jammer genoeg voldeed het multimedia systeem dat ik eerst gekocht had niet: bellen was een ramp, voortdurende ruis, piepjes. Na enkele pogingen dit te verhelpen die helaas geen verbetering brachten,... Jammer genoeg voldeed het multimedia systeem dat ik eerst gekocht had niet: bellen was een ramp, voortdurende ruis, piepjes. Na enkele pogingen dit te verhelpen die helaas geen verbetering brachten, is er in overleg een ander systeem geplaatst, wat prima werkt. Dit kostte mij helaas geld, maar ik ben blij met de geboden service en het meedenken aan een oplossing.

Reactie Car Audio Limburg:

Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Helaas ontstaan er weleens problemen, maar ook in zulke situaties doen we ons uiterste best om met een (passende) oplossing te komen. Wij vinden het prettig... Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Helaas ontstaan er weleens problemen, maar ook in zulke situaties doen we ons uiterste best om met een (passende) oplossing te komen. Wij vinden het prettig om te horen dat u onze service waardeert. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe toestel toe!

weber

Erg traag met levering ander halve maand tot twee maanden wachten en dan zeggen hij wordt geleverd over 5 dagen en na die vijfdagen mail gestuurd waar het blijft krijg je een mail terug vrijdag... Erg traag met levering ander halve maand tot twee maanden wachten en dan zeggen hij wordt geleverd over 5 dagen en na die vijfdagen mail gestuurd waar het blijft krijg je een mail terug vrijdag wordt hij geleverd en weer niets en dan geen gehoor of bericht en dan na bijna twee maanden later ja u parket wordt geleverd de rekening was er nog sneller met de aanmaning kosten van achter pay dat is eerst je parket ontvangen en daarna betalen maar ja geen parket dus betaal ik ook niet dus weer gezeik voor mij nee niet meer

Reactie Car Audio Limburg:

Beste klant, Wij betreuren het ten zeerste dat de verwerking en betaling van uw bestelling niet geheel volgens afspraak is verlopen. Helaas hebben wij geen controle op eventuele vertragingen... Beste klant, Wij betreuren het ten zeerste dat de verwerking en betaling van uw bestelling niet geheel volgens afspraak is verlopen. Helaas hebben wij geen controle op eventuele vertragingen binnen de transportdiensten. Wij streven ernaar om de communicatie binnen ons bedrijf te verbeteren. Wij wensen u alsnog veel plezier met uw bestelling.

Henri Saes

Zeer deskundig. Zowel inbouw als informatie en uitleg van het systeem. Werkt perfect. Bedankt

Beste klant,

Wij danken u voor dit mooi compliment. Veel plezier met uw systeem!

René Kenbeek

Ondanks de later levering toch erg blij met de geleverde apparatuur