Jessy Wolthers

Zeer vakkundig

A. Jansen

Goede service. Mensen zijn kundig en netjes.

Beste heer Janssen,
Wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om deze mooie review te schrijven. We wensen u veel plezier met het Alpine systeem toe. Wellicht tot een volgende keer!

Autobedrijf Boks

Reactie Car Audio Limburg:

Beste klant, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Wellicht tot een volgende keer!

Jos Brouwer

Mooi systeem gekocht bij www.inbouwnavigatie.com. Maar door de behoorlijk slechte service en asociale behandeling van www.inbouwnavigatie.com zijn we uiteindelijk bij Car Audio Limburg terecht... Mooi systeem gekocht bij www.inbouwnavigatie.com. Maar door de behoorlijk slechte service en asociale behandeling van www.inbouwnavigatie.com zijn we uiteindelijk bij Car Audio Limburg terecht gekomen. Zij hebben ons op en top geholpen en gezorgd dat ons systeem uiteindelijk draait! Top service, deze mensen weten waar ze het over hebben! Dus Koop nooit je spullen bij www.inbouwnavigatie.com, hele slechte ervaring mee!

Reactie Car Audio Limburg:

Beste Jos, bedankt dat u de moeite heeft genomen om de nette review te schrijven. We betreuren het dat goede service niet altijd vanzelfsprekend is. We vinden het leuk om te horen dat u onze service... Beste Jos, bedankt dat u de moeite heeft genomen om de nette review te schrijven. We betreuren het dat goede service niet altijd vanzelfsprekend is. We vinden het leuk om te horen dat u onze service wel waardeert. We wensen u alsnog veel plezier met het systeem toe!

Giovanni Carsinetti

In orde.

Reactie Car Audio Limburg:

Hi Giovanni, bedankt voor deze nette en duidelijke review. Wij waarderen het dat u hier de moeite voor heeft genomen. Hopelijk tot een volgende keer!

Nico

Ze doen echt alles om jouw zin laten in vervulling te laten komen echt een top bedrijf doet zo verder en ik ga binnen kort terug bestellen hahaha

Reactie Car Audio Limburg:

Beste Nico, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe en zien natuurlijk een nieuwe bestelling graag tegemoet. Tot... Beste Nico, bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze enthousiaste review te schrijven. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe en zien natuurlijk een nieuwe bestelling graag tegemoet. Tot ziens!

Jordy den Hollander

Goed. Door de coronaklachten duurde mijn bestelling alleen geen 6-10 dagen, maar op de kop af 2 maanden. Verder prima service

Reactie Car Audio Limburg:

Beste Jordy, we waarderen het dat je deze review hebt geschreven. Wij betreuren het ook enorm dat de levertijd van je bestelling behoorlijk is uitgelopen door de corona crisis. Wij danken je dan ook... Beste Jordy, we waarderen het dat je deze review hebt geschreven. Wij betreuren het ook enorm dat de levertijd van je bestelling behoorlijk is uitgelopen door de corona crisis. Wij danken je dan ook voor het geduld en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We hebben in ieder geval ons best gedaan om tijdens de levertijd je op de hoogte te houden over de ontwikkelingen. We wensen je veel plezier met het systeem toe!

F.A Bholai

Zeer goed en snel in levering

Reactie Car Audio Limburg:

Beste klant, bedankt voor deze nette review en de 5 sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier met het systeem toe. Wellicht tot een volgende keer!

Henk van Cranenbroek

Hallo Dennis,
Hallo Dennis,
Wat ben ik blij dat mijn oude autoradio de geest heeft gegeven. Super blij ben ik met mijn nieuwe Android radio, helemaal top. Het heeft even geduurd i.v.m. het corona virus, maar het was het wachten waard. Ben erg tevreden over Car Audio Limburg.
Groeten uit Brabant , Henk

Reactie Car Audio Limburg:

Goedemiddag Henk, wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om deze enthousiaste review te schrijven. En voor het geduld dat u heeft kunnen opbrengen vanwege de langere levertijd. Wij... Goedemiddag Henk, wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om deze enthousiaste review te schrijven. En voor het geduld dat u heeft kunnen opbrengen vanwege de langere levertijd. Wij wensen u veel plezier met de Android radio toe! En heel veel sterkte voor de komende tijd vanwege het Corona virus. De groetjes uit Limburg!

Eddy luttjeboer

Verzenden duurde wat lang maar kwaliteit van de speakers uitstekendšŸ‘šŸ½šŸ‘šŸ½

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze nette review te schrijven. Helaas waren de speakers niet meer op voorraad en duurde de levertijd langer als verwacht. Toch fijn dat u hier geduldig op heeft gewacht en vooral blij bent met uw keuze voor deze speakers. Wij wensen u veel luistergenot. Wellicht tot een volgende keer!