Jos Wollersheim

Klein probleem met de achteruitrijcamera. Vier jaar geleden door Car audio gemonteerd. Vandaag helemaal gecontroleerd en probleem verholpen: wow, gratis; service van de zaak. Dankjewel!

Michaël Eelen

In het begin goed tot bleek dat het toestel wel paste in de wagen Maar niet werkte. Na veel heen en weer gepraat werd de uitleg van car audio dat mijn canbuss niet goed communiceerde met hun... In het begin goed tot bleek dat het toestel wel paste in de wagen Maar niet werkte. Na veel heen en weer gepraat werd de uitleg van car audio dat mijn canbuss niet goed communiceerde met hun toestel. Ze wilde het niet terugnemen dus voor mij 300 euro in de vuilbak. Als je zo een avontuur wil aangaan, bestel het dan beter zelf op AliExpress dan kun je maar 100 euro verliezen, want komt tenslotte gewoon van daar.

Beste Michaël,
Beste Michaël,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Jammer dat je ontevreden bent over onze service, echter doe je bepaalde aannames die niet kloppen. Helaas voldeed het product niet meer aan de retourvoorwaarden en hebben we tevergeefs gezocht naar andere oplossingen. Ook wij zullen hier onze lessen uit leren.

A. Senna

Top bedrijf, sinds het moment dat ik binnenkwam werd ik uitermate goed geholpen. Merkte meteen dat de eigenaar het beste met mij voor had en dit is ook gebleken! Daarom is dit bedrijf een echte... Top bedrijf, sinds het moment dat ik binnenkwam werd ik uitermate goed geholpen. Merkte meteen dat de eigenaar het beste met mij voor had en dit is ook gebleken! Daarom is dit bedrijf een echte aanrader voor mooie uitbreidingen in uw auto.

Beste A. Senna,
Beste A. Senna,
Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze nette review. Door goed naar je wensen te luisteren, is het ons gelukt om je een mooi voorstel te doen. Wij danken je dan ook voor het vertrouwen in ons bedrijf en wensen je veel rijgenot toe met de nieuwe uitbreiding in je auto. Tot ziens!

Herman Boomstra

Een aantal weken geleden na een goede uitleg en advies van Dennis een BMW ANDROID 10.0 NAVI Z4 E89 besteld. Na ongeveer 3 weken was de bestelling binnen konden we een afspraak maken om het door Car... Een aantal weken geleden na een goede uitleg en advies van Dennis een BMW ANDROID 10.0 NAVI Z4 E89 besteld. Na ongeveer 3 weken was de bestelling binnen konden we een afspraak maken om het door Car Audio Limburg te laten monteren. Dennis heeft het naar mijn volle tevredenheid heel netjes ingebouwd en na een goede demonstratie en uitleg kon ik met Android auto tevreden naar huis. Bij het thuis instaleren van wat extra apps had ik een belangrijke app per ongeluk verwijderd waardoor Android Auto niet meer opstartte. Gelukkig wist Dennis, met weer wat extra uitleg, dit probleem snel op te lossen en geniet ik weer volop van mijn nieuwe systeem. Hartelijk dank voor de prima service.

Reactie Car Audio Limburg:

Beste Herman, ontzettend bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie review te schrijven en dat u onze service zo waardeert. Wij wensen u dan ook veel plezier met de nieuwe uitbreidingen in... Beste Herman, ontzettend bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie review te schrijven en dat u onze service zo waardeert. Wij wensen u dan ook veel plezier met de nieuwe uitbreidingen in uw auto toe en geniet ervan als u volgend jaar weer met de auto op reis gaat!

J. Nellen

Niet al te best

Beste Jo,
Beste Jo,
Wij betreuren het zeer dat u ons bedrijf negatief beoordeelt. Wij begrijpen dat u met een probleem zit en dit graag wilt oplossen. Wij hebben dan ook telefonisch contact met u opgenomen om het probleem te bespreken en samen naar een oplossing te zoeken. Helaas was u niet bereid om op ons gesprek in te gaan en hing u zomaar de telefoon op. Wij vinden het dan ook jammer dat we u niet de service hebben kunnen bieden, zoals wij dat bij elke klant doen.

Andy G

Goeie Service , vriendelijk . Zeker aan te raden

Beste Andy,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze nette review te schrijven. Wellicht tot ziens!

Ronny Vanderbiesen

Het is een goed begin en je kunt als krijgen

Beste heer Vanderbiesen,
Beste heer Vanderbiesen,
Bedankt voor deze nette review. U heeft een mooie complete uitbreiding bij ons aangeschaft, maar inmiddels heeft u ook aangegeven dat het u zelf niet is gelukt om de montage van deze componenten uit te voeren. Hier heeft u bij ons een afspraak voor gemaakt. Hopelijk is alles naar wens verlopen en wensen wij u veel rijplezier toe met deze mooie uitbreiding!

Charles Bex

In eerste instantie een autoradio willen bestellen, helaas was het juiste model er niet meer. Dit werd pas gecommuniceerd nadat ik al had betaald. Het aanbieden van een alternatieve autoradio was... In eerste instantie een autoradio willen bestellen, helaas was het juiste model er niet meer. Dit werd pas gecommuniceerd nadat ik al had betaald. Het aanbieden van een alternatieve autoradio was echter een prima voorgestelde oplossing. Helaas kwam deze achteraf toch niet helemaal overheen met de wensen die ik wel eerder had beschreven. Nadat ik dit beargumenteerd heb aangegeven is er echter wel meteen gehandeld en heb ik alsnog een autoradio ontvangen die voldeed aan mijn verwachtingen. Kortom, een wat stroever begin, maar een goed verzorgde verwerkingen van de feedback. Uiteindelijk blij met mijn nieuwe radio en de geleverde service!

Beste Charles,
Beste Charles,
Onze excuses voor deze verlate reactie. Wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Echter ervaren wij, door diverse factoren, een enorme drukte en lukt het ons niet om de webshop dagelijks geactualiseerd te houden. In uw geval, merkten wij helaas na het afronden van uw bestelling op, dat dit artikel niet meer voorradig was. Vandaar dat er pas op dat moment gecommuniceerd kon worden. Wij zijn dan ook blij om te horen dat u desondanks het stroeve begin, toch tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen u veel plezier met de autoradio toe. Hopelijk tot een volgende keer!

Ramin

Speakers besteld voor mijn auto, deze heb ik tot opheden nog niet mogen ontvangen. Nadat ik hier over gebeld heb, werd er gelukkig wel vriendelijk met mij meegedacht. Ik moet een aantal dagen... Speakers besteld voor mijn auto, deze heb ik tot opheden nog niet mogen ontvangen. Nadat ik hier over gebeld heb, werd er gelukkig wel vriendelijk met mij meegedacht. Ik moet een aantal dagen wachten zodat Car Audio Limburg kan uitzoeken wat hier verkeerd gegaan is.

Ik ben dus nog in afwachting van het onderzoek. Verder kan ik er nog niet veel over zeggen. Word vervolgt.

Beste Ramin,
Beste Ramin,
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Helaas is er onverhoopt iets mis gegaan bij het bezorgen van je bestelling. Hier staan wij als bedrijf machteloos in. De kwestie is op dit moment nog lopende, maar we zijn in ieder geval bereid om deze netjes op te lossen.

Car audio limburg

Slecht

Beste,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Jammer dat deze negatief is en u niet aangeeft wat er slecht is. Wij leren graag van feedback.