Captain Cruise geeft een superservice.

Ervaring

Snelle reactie van de eigenaar en medewerkers. Eigenaar antwoord zelfs nog laat op de avond.

Rob Vlietman

Best tevreden.

Ervaring

Al eerder met Captain Cruise gevaren. Met de Queen Elisabeth.

Remco Valkman

Het beste bedrijf waar je een cruise kunt boeken!

Ervaring

Uitstekende persoonlijke service & aandacht. Geen vraag is hen teveel. Kennisniveau is ook uitstekend.

Gerard Everaars

Persoonlijke aandacht

Ervaring

Denken goed mee en komen met goede en ons passende oplossingen ennaltijd snel en adequaat

cathinka vander vanderlouw-meijer

Een Captain met recht

Ervaring

bijzonder attent en hulpvaardig ,zeker aan te bevelen

Dirk Vermeij

Favoriete cruise buro.

Ervaring

Persoonlijke benadering met vriendelijk personeel en kunnen alle persoonlijke wensen vaak invullen.

Een blije reiziger

Mijn ervaring met Captain Cruise

Ervaring

Captain Cruise helpt je graag aan een mooie cruise voor een eerlijke prijs.
Het reageert snel op info verzoeken en levert al met al een prima service.

Captain Cruise beoordeling

Ervaring

Nadat we ze weer hadden herinnerd aan hun belofte werd er onmiddellijk gereageerd

Rosa Hesselink

We always use
Captain Cruise

Onze ervaringen zijn r
Uitstekend; ,met name met betrekking tot het sdvies voor de keuze van onze hut uit de nog resterende vrije hutten.

Joep Floren

Klantbetrokken

Ervaring

Nu voor de derde keer geboekt. Vorige twee keren heel erg goed, alles vlot en goed geregeld.De laatste keer eigenlijk ook wel. Het kostte wat moeite om tot een goede deal voor de transfer van... Nu voor de derde keer geboekt. Vorige twee keren heel erg goed, alles vlot en goed geregeld.De laatste keer eigenlijk ook wel. Het kostte wat moeite om tot een goede deal voor de transfer van vliegveld naar cruise terminal te komen. Maar uiteindelijk wel gelukt. Nog geen eindoordeel, de cruise moet nog plaatsvinden.