Louwen

Geboekte cruise

Ervaring

keurig verzorgd , vriendelijk te woord gestaan

Thea

Captain Cruise, Daar wil je graag mee in zee!

Ervaring

Plezierige, vakkundige mensen aan de telefoon. Heldere uitleg. Zeer klantvriendelijk. Kortom, gewoon prima!

Vriendelijke mensen tijdens de boeking .

Eerste keer

Simone de Jong

Hele goede feedback over Captain Cruise

Ervaring

Ik ontmoette op de Libelle week Marcel waar zij stonden met folder over Captain cruise. Heel goed gesprek gehad. Vooral de duidelijkheid en de zeer overzichtelijke folder met diverse cruises. Hij... Ik ontmoette op de Libelle week Marcel waar zij stonden met folder over Captain cruise. Heel goed gesprek gehad. Vooral de duidelijkheid en de zeer overzichtelijke folder met diverse cruises. Hij kwam heel goed over vandaar dat wij contact hebben gezocht. Ook de beide dames, die we aan de telefoon hebben gesproken hebben geresulteerd in een cruise naar Nieuw Zeeland. We willen wij nog een keer een persoonlijk gesprek op hun kantoor over onze reis.

John Badloe

Klantvriendelijkheid Captain Cruise

Ervaring

Ervaringen zijn positief; ieder telefonisch contact werd netjes en beleefd afgehandeld.
Met name de belofte om terug te bellen werd iedere keer nagekomen.

Captain Cruise geeft een superservice.

Ervaring

Snelle reactie van de eigenaar en medewerkers. Eigenaar antwoord zelfs nog laat op de avond.

Rob Vlietman

Best tevreden.

Ervaring

Al eerder met Captain Cruise gevaren. Met de Queen Elisabeth.

Remco Valkman

Het beste bedrijf waar je een cruise kunt boeken!

Ervaring

Uitstekende persoonlijke service & aandacht. Geen vraag is hen teveel. Kennisniveau is ook uitstekend.

Gerard Everaars

Persoonlijke aandacht

Ervaring

Denken goed mee en komen met goede en ons passende oplossingen ennaltijd snel en adequaat

cathinka vander vanderlouw-meijer

Een Captain met recht

Ervaring

bijzonder attent en hulpvaardig ,zeker aan te bevelen