Geweldige Captain

Ervaring

Vriendelijk ontvangst en een prettige en met kennis van zaken uitleg over onze vragen.

hans de boer

Boeken cruise

Ervaring

vele malen gebeld voor inlichtingen omtrent diverse cruises.
altijd prima geholpen.
daarom ook 2 cruises geboekt.

anja oosterwijk

Enthousiaste medewerkers, snel met actie te ondernemen op een vraag

Ervaring

onze ervaring is erg positief, zeker met een mailcontact zijn er vaak bedrijven waar je enkele dagen moet wachten op een antwoord, de medewerkers bij captain cruise zijn erg snel, vaak in een half... onze ervaring is erg positief, zeker met een mailcontact zijn er vaak bedrijven waar je enkele dagen moet wachten op een antwoord, de medewerkers bij captain cruise zijn erg snel, vaak in een half uur zijn er concrete antwoorden en reissuggesties
zodat wij op het gemak van een cruise kunnen genieten

Don Seltenrijch

Weer een positieve ervaring met Captain Cruise

Ervaring

Na een onboard boeking bij een andere cruise geregeld door Captain Cruise te hebben gedaan hebben zij ook de nieuwe boeking overgenomen.
Prima geregeld weer, snel en accuraat en altijd even...
Prima geregeld weer, snel en accuraat en altijd even vriendelijk.

MARTIN

GOED OM HIER TE BOEKEN

Ervaring

LUISTEREN GOED , GEVEN JUISTE ANTWOORDEN , PRIMA AFHANDELING .

Piet Overgaauw

Uitstekende en persoonlijke service

Ervaring

het mee denken welke cruise het beste bij je past.Als er vragen zijn staan ze altijd voor je klaar.
Zij zoeken altijd naar de beste oplossingen en hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.
Zij luisteren nog naar de klanten en zo ga je met een goed gevoel op reis.
Wij geven nooit een tien,want alles is voor verbetering vatbaar.

Inge van Dongen

Heel persoonlijk contact!

Ervaring

Kleine organisatie die snel, zorgvuldig en op een hele prettige manier communiceert.
Ze denken met je mee en geven goede praktische tips.
Het voelt als een warme deken.

Jan van donk

Ik vond leuk veel informatie.goed

M. Lenting

Cruise boeking

Ervaring

Tot nu toe alles prima geregeld en heel persoonlijk

Nicolette

Zeewaardig!

Ervaring

Alle mensen die ons te woord hebben gestaan, hebben ons uitstekend geholpen!