Jan en Bertie

1e feedback CC

Ervaring

Dat terwijl wij al 9 cruises hebben gemaakt via andere reisbureaus. Nog maar 1 cruise geboekt en dat heeft zoveel vertrouwen gegeven dat wij niet anders meer als boeken bij Captain Cruise.
Dat terwijl wij al 9 cruises hebben gemaakt via andere reisbureaus.
Dus zijn we een beetje ervaring deskundige op gebied van boeken van cruises. Een top bedrijf.

Anna Margaretha Beutick-Visser

Zeer goed

De Graaf

Snel en deskundig

Ervaring

Zeer snel gereageerd en ook zeer snel kunnen boeken. Ook de vluchten werden zeer snel in orde gemaakt. Nu maar wachten tot september volgend jaar.

De Graaf

Geweldig

Ervaring

In een woord perfect. Alles was uitstekend geregeld. Zowel de vluchten, het vervoer van en naar de boot en naar de hotels. Ook de medewerkers van Captain Cruise waren altijd in staat om de vragen te... In een woord perfect. Alles was uitstekend geregeld. Zowel de vluchten, het vervoer van en naar de boot en naar de hotels. Ook de medewerkers van Captain Cruise waren altijd in staat om de vragen te beantwoorden. Ook was het zeer prettig dat wij een paar dagen na de cruise werden gebeld door Mandy met de vraag of alle.s naar wens was verlopen. Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Grote klasse.

familie Bos

Cruise vakantie gezin

dikke voorpret, geweldig.

Wendy De Winter

Mijn feedback

Ervaring

Ik weet gewoon niet wat ik er over moet vertellen. Captain cruise heeft me perfect geholpen. Als ik vragen had werden ze vrij snel beantwoord. Een offerte kreeg je vrij snel. En dat ik mijn Cruise... Ik weet gewoon niet wat ik er over moet vertellen. Captain cruise heeft me perfect geholpen. Als ik vragen had werden ze vrij snel beantwoord. Een offerte kreeg je vrij snel. En dat ik mijn Cruise straks van Rotterdam af mag vliegen vind ik helemaal perfect. Ik kan alleen maar zeggen Top.

Madeleine van den Berg

Goede en vriendelijke hulp bij het boeken van een cruise

Ervaring

Medewerkster weet alles van een cruise en de schepen

Franca

Service met een flinke stap extra!

Ervaring

Al vele jaren is Captain Cruise ons favoriete reisbureau. Waar andere cruise-aanbieders stoppen, zetten de vriendelijke medewerkers van Captain Cruise nog even die belangrijke stap extra...resultaat... Al vele jaren is Captain Cruise ons favoriete reisbureau. Waar andere cruise-aanbieders stoppen, zetten de vriendelijke medewerkers van Captain Cruise nog even die belangrijke stap extra...resultaat is een mooie cruise voor de beste prijs!