Zeer klantvriendelijk

Ervaring

Door een toeval op een facebookgroep ben ik met jullie in contact gekomen. Ik had een cruisereis bij een andere maatschappij gekozen en jullie hebben alles voor mij gedaan om mijn gekozen cruise... Door een toeval op een facebookgroep ben ik met jullie in contact gekomen. Ik had een cruisereis bij een andere maatschappij gekozen en jullie hebben alles voor mij gedaan om mijn gekozen cruise toch te kunnen boeken. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Telefonisch en per mail. Ik ben zelf zelstandig en kom met heel veel firma in contact maar een pluim voor jullie allemaal!

Gardenier

Goede prijs met een excellente service en klantvriendelijkheid

Ervaring

Geef veel informatie omtrent aanbiedingen en snelheid bij vragen door goed reisadvies. Geeft de reisdocumenten nog op papier. Maakt een compleet reisadvies met hotels, autohuur en vluchten.

Linda

Goede service

Ervaring

Ik boek mijn reizen het liefst zelf maar een cruise laat ik liever aan de experts over.

John Badloe

Klantvriendelijkheid adviseuses

Uitstekend

Theo Riemslsg Baas

Eerste boeking bij captain cruise

Ervaring

Vlot en duidelijk geholpen door Robert en zijn medewerker(sters)

a timmers

Ingrid Visser- Batenburg

Fijne ervaringen

Geweldig

rob van unen

Voor een cruise met iets extra

Ervaring

meerdere cruises geboekt met heldere uitleg en prompte antwoorden op vragen.

Captain Cruise

Goed en persoonlijke hulp

Ervaring

voor het eerst een cruise geboekt. We zijn op kantoor geweest en ze hebben al de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ze zorgen dat je vakantie aan al je verwachting voldoen door bijvoorbeeld een... voor het eerst een cruise geboekt. We zijn op kantoor geweest en ze hebben al de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ze zorgen dat je vakantie aan al je verwachting voldoen door bijvoorbeeld een hotel te boeken die je wil.