Johan.beekhuizen

Reislustige cruise lovers

Ervaring

Hebben al eerdere cruises geboekt altijd tot tevredenheid

Peter

Service

Ervaring

We hebben net de derde cruise geboekt en dat was weer super snel geregeld bij Captain cruise

arie

Zeer goed

Ervaring

ze doen veel voor je ,als je iets niet begrijpt nemen ze het werk uitje handen ,en zij lossen het op voor je.

Dirk

Zeer te vreden.

Ervaring

Zeer prettig ervaring altijd goed geholpen

Antonius

Fijne service

Top!

Kitty Hogenelst - Pouw

Goede service, afhandeling en klant vriendelijkheid

Ervaring

Uitstekend, anders zouden wij niet terug komen

Bertie

CC beoordeling

Ervaring

Alleen maar goede ervaringen met het boeken van div. cruises

Diana

Fantastische service

Ervaring

Onlangs hebben we online een cruise geboekt en zijn enorm goed geholpen met onze vragen.

Zoltan Vegvari

Waardeloos bedrijf.

Ervaring

Niet klantvriendelijk. We vragen niet om beschikbaarheid binnen 24-48 uur, maar het kan een week duren voordat hij enige vorm van reactie krijgt, of u nu betaald heeft of niet.
Wij hebben geen...
Wij hebben geen toegang tot de betaalde boeking bij de rederij omdat deze nog niet namens ons heeft betaald. We kunnen geen excursies of andere diensten boeken totdat het bootticket (per definitie) is betaald. Zoals ik de originele voorwaarden van de rederij zie, moet de ticketprijs uiterlijk 30 dagen voor de reis betaald zijn. De "service" van CaptainCruise presenteert zich duidelijk als een obstakel, omdat ze niet reageren en niets uitvoeren op onze verzoeken. Ons geld werd geaccepteerd. Waardeloos bedrijf.