Er is veel informatie aanwezig, en vooral ook veel ervaringen waaruit geput kan worden. De vele cases maken het verheel levendig en interessant.

De docent heeft veel kennis en is erg toegankelijk. Ook is hij erg enthousiast over de materie en weet dat over te brengen.

Interactie met docent, mogelijkheid om vragen te stellen, belangrijkste lesstof wordt wel in de les besproken

De praktische cases waardoor er een goede balans onstaat tussen theorie, toespasbaarheid verhogen en ook aandacht vergroten. Daarnaast vind ik de manier waarop Ton het doet, met een grapje hier en...

Voor iets wat ik vantevoren als `droge theorie` had ingeschat, vond ik het een hele leuke training, waarbij Frank ontzettend goed insprong op onze (praktijk)vragen

De afwisseling in de theorie, praktijk. De vriendelijk en behulpzaamheid van de trainers en de tijd die er wordt genoten voor cursisten.

1) Lokatie en toegang daartoe. 2) Professionele aanpak training + materiaal + Feit dat Cap deze aanbiedt als eerste. 3) Trainer kan heel goed doceren en past stijl aan op dynamiek van de groep.

De trainer Raymond Loman heeft een erg aangename persoonlijkheid; hij geeft training op een interessante en informatieve wijze.

Wouter Mesker

Organisatie van locaties, de verzorging van drinken en versnaperingen. De kwaliteit van de e-learnings.

Wouter Mesker

Faciliteiten tijdens de training en het enthausiastme van de instructeur. De opgestelde documenten door Raymond.