Sofie Compernolle

Goede ervaring

Prijskwaliteit

Deni

Heb het product twee keer mogen ontvangen, enkel beiden keren met schade aan de canvas, het bedrijf wilde kosten loos een derde doek versturen maar daar zag ik vanaf! Indien er een probleem... Heb het product twee keer mogen ontvangen, enkel beiden keren met schade aan de canvas, het bedrijf wilde kosten loos een derde doek versturen maar daar zag ik vanaf! Indien er een probleem voordoet, dan zullen zij het oplossen, mocht dat niet lukken, dan heeft u altijd de mogelijkheid om uw geld terug te ontvangen. Enkel dit keer had ik geen geluk met de bezorgers! Maar heb geen hard feelings!

Snelle afhandeling telefonische vragen
Kwaliteit canvas is prima tot goed!

Het inpakken kan wat verbeterd worden, maar daar wordt aan gewerkt! :)

Deana Timmer

Hele goede service, de chatfunctie is ook uitermate handig en ze zijn heel hulpvaardig.
Mega snelle afhandeling en keurig afgeleverd bij de klant thuis.

de chatfunctie

De voorbeeldfoto kon ik niet helemaal inzoomen zodat ik niet goed kon zien of mijn "handtekening" wel op de foto stond, dat is jammer, nu moest ik dat vragen aan iemand van het bedrijf

sylvie vv

Geeft een dienst aan welke niet wordt uitgevoerd

Als telefonisch iets wordt afgesproken, dan moet men zich hier aan houden

M H Hakkesteegt

Heel goed

Opvolging van de bestelling

Astrid

Top

By Esther Photography

Snelle levering en uitstekende kwaliteit canvas!! Je krijgt altijd snel antwoord bij eventuele vragen. Super!

Uitstekende kwaliteit, snelle levering

A.H.M. van der Wurff

Snelle levering, prima communicatie over voortgang

2 MB foto werd, in tegenstelling tot bij menig concurrent, probleemloos geaccepteerd.
Afwerking canvas foto opvallend goed.

In eerste instantie op website aangegeven dat product op vrijdag zou worden geleverd. Bleek zaterdag te zijn. Weliswaar snel, maar toch niet geheel conform eerdere info.

Joppe Arnold

Kwaliteit van bestelling en openingstijden van klantenservice zijn goed. Ook is de klantenservice op zich bereid om te helpen. Maar de verzending verpest dit alles wel.

Klantenservice snel bereikbaar per telefoon. Kwaliteit van canvas goed, en prijs ook gunstig.

Verbeter de verzendmethode!! Bij mij was mijn toevoeging aan het huisnummer vastgeplakt op het verzendlabel, waardoor DHL het op een niet bestaand adres moest bezorgen. Hier heb ik 6 keer achter aan... Verbeter de verzendmethode!! Bij mij was mijn toevoeging aan het huisnummer vastgeplakt op het verzendlabel, waardoor DHL het op een niet bestaand adres moest bezorgen. Hier heb ik 6 keer achter aan moeten bellen, zowel naar DHL als Canvascompany. Resultaat is dat een nieuwe druk uiteindelijk anderhalve week na originele leverdatum pas geleverd is. Ook kreeg ik niet automatisch een Track en Trace doorgestuurd bij de verzending.

Aristotle Economon

Looks good on the website but.....

Decent quality prints but the canvas is a bit thick and plastic-like which makes it tricky for the picture to stand alone due to the thick folds at the corners.

They sell you a hanging system but don't attach it. The sell you a frame but you have to install it yourself! And the hardware was not even correct. Ridiculous!