AvG

Grote afbeelding bedteld en alleen door zelf na te vragen antwoord gekregen over levering: kennelijk rijdt eigen busje op bepaalde dagen naar bepaald gebied. Verder vind ik het schilderij wel wat... Grote afbeelding bedteld en alleen door zelf na te vragen antwoord gekregen over levering: kennelijk rijdt eigen busje op bepaalde dagen naar bepaald gebied. Verder vind ik het schilderij wel wat krom/getordeerd. Is natuurlijk wel een grote maat maar had dan wat versteviging verwacht.

contact via chat

bij bestelling is geen afbeelding zichtbaar van hetgeen besteld is, dus indien meerdere bestellingen tegelijkertijd is het moeilijk te controleren welke info over welke afbeelding gaat.

Diana

Mooie print laten afdrukken op groot formaat. Heel blij mee. Top service van CanvasCompany.

Mooie kwaliteit en snelle levering!

Van den Bosch

Goed en snel

Carel J Smit

Kwaliteit spannen canvas is slecht en de canvasfoto is niet strak gespannen (ergo: slubbert heen en weer)

kwaliteit spannen canvas + website geeft foutieve info over levertijd

Marco

Prettig bestelproces, eenvoudige ontwerpmogelijkheden

Eenvoudige ontwerpmogelijkheden

Ik bestelde een ronde sleutelhanger. De foto had een duidelijke horizon (tribune). Het gaatje voor het ophangringetje was echter gewoon ergens bovenaan geperforeerd. Het is mooier bij een strakke... Ik bestelde een ronde sleutelhanger. De foto had een duidelijke horizon (tribune). Het gaatje voor het ophangringetje was echter gewoon ergens bovenaan geperforeerd. Het is mooier bij een strakke horizon om het gaatje ook precies in het midden te hebben.

coralie petsch

Ik heb een kader gekocht uit hout. Kwaliteit van de foto valt mee maar de afwerking vind ik helemaal niet goed!
Ik was teleurgesteld dat ik het zo heb gekregen.. Het is een cadeau en ik kan dit absoluut niet zo afgeven.
Duur product voor geen correcte afwerking. De prijs is het niet waard.

Spijtig !

Snelle levering. maar teleurgesteld van het ontvangen product!

Hout moet beter afgewerkt zijn zonder bulten en stukjes van hout die je er zo af krijgt.

Jennifer Marocsai

Super bedrijf lossen problemen snel op met goede oplossingen

Snel oplossingen bij problemen
Bekijkt ook de kanten van de klant
Zeer vriendelijke mensen

Lianne Hendriks

Website werkt erg makkelijk en de bestelling was erg snel binnen, super!

Snelle service en makkelijk werkbare website

Ik had vijf canvasdoeken besteld en kreeg toen ook vijf mails, dat was niet echt nodig.

Minette

Al vaker doeken besteld altijd goede resultaten tot de laatste 2. Kwaliteit werd minder.

reclame en snelheid

andere kwaliteit gebruiken voor de doeken. en minder krom hout gebruiken