Boeje

Zeer slecht

Eerlijke foto's op de site

Gun

Zeer slechte service, foto met drie kinderen, foto was letterlijk voor de helft gebruikt, dus kreeg ik een geweldige canvas met anderhalf hoofd... bij het indienen van een klacht zeiden ze dat ik de... Zeer slechte service, foto met drie kinderen, foto was letterlijk voor de helft gebruikt, dus kreeg ik een geweldige canvas met anderhalf hoofd... bij het indienen van een klacht zeiden ze dat ik de uitsnede zelf had gemaakt ( wat natuurlijk niet klopt) en ze dus geen juiste druk konden maken!!!

Kijken, denken en doen!!

Charlotte

3 foto's op canvas besteld in verschillende formaten. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, zelfs op je smartphone. Snelle en nette levering door DHL. Behulpzame en enthousiaste klantenservice die bij... 3 foto's op canvas besteld in verschillende formaten. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, zelfs op je smartphone. Snelle en nette levering door DHL. Behulpzame en enthousiaste klantenservice die bij issues, ook al komen die door je eigen vergeetachtigheid, deze keurig en snel oplossen. Top bedrijf!!

Klantenservice, goede kwaliteit, gemakkelijk bestellen en snelle levering

Roland postma

Wat een slecht bedrijf, kregen canvas zobeetje zwart binnen en service HO MAAR!!!!

Beter luisteren naar klant, betere kwaliteit leveren en verpakken/versturen moet echt beteri.p.v alleen maar bubbeltjesplastic.

Inge van den Berg

Keurig verpakt afgeleverd met prachtig resultaat!
Heb hele goede ervaring met dit bedrijf vooral met Hendrik, toppertje hoor.

Prettige communicatie

Kim

Zeer slechte kwaliteit ... afdruk op canvas lijkt in de verste verte niet op de foto

Erika

Snelle en correcte levering

Wat ontzettend slecht! Afbeelding zonder te kijken op het frame geplaatst. Zeker GEEN aanrader.

Geen enkele

Kijk voortaan of de afbeelding goed op het frame geplaatst is

Jen

Perfect, super service!!

Service!

Veldhuis

De foto op canvas ziet er prima uit.
Maar moest zelf de foto vast schroeven in de baklijst, dat vond ik minder..
Het zal best wel ergens op de site staan dat je het zelf moet doen, De foto op canvas ziet er prima uit.
Maar moest zelf de foto vast schroeven in de baklijst, dat vond ik minder..
Het zal best wel ergens op de site staan dat je het zelf moet doen,
maar zal ik wel over het hoofd gezien hebben.