Inge van den Berg

Keurig verpakt afgeleverd met prachtig resultaat!
Heb hele goede ervaring met dit bedrijf vooral met Hendrik, toppertje hoor.

Prettige communicatie

Kim

Zeer slechte kwaliteit ... afdruk op canvas lijkt in de verste verte niet op de foto

Erika

Snelle en correcte levering

Wat ontzettend slecht! Afbeelding zonder te kijken op het frame geplaatst. Zeker GEEN aanrader.

Geen enkele

Kijk voortaan of de afbeelding goed op het frame geplaatst is

Jen

Perfect, super service!!

Service!

Veldhuis

De foto op canvas ziet er prima uit.
Maar moest zelf de foto vast schroeven in de baklijst, dat vond ik minder..
Het zal best wel ergens op de site staan dat je het zelf moet doen, De foto op canvas ziet er prima uit.
Maar moest zelf de foto vast schroeven in de baklijst, dat vond ik minder..
Het zal best wel ergens op de site staan dat je het zelf moet doen,
maar zal ik wel over het hoofd gezien hebben.

Ruud Hobers

Helaas kreeg ik geen bevestiging van de bestelling. Blijkt een probleem met emailservers te zijn, ik weet niet of dat aan de zendende of de ontvangende kant lag. Maar na contact alsnog keurig... Helaas kreeg ik geen bevestiging van de bestelling. Blijkt een probleem met emailservers te zijn, ik weet niet of dat aan de zendende of de ontvangende kant lag. Maar na contact alsnog keurig opgelost.

Murphy's law: Als er eenmaal iets fout gaat, gaan er vervolgens meer dingen fout. Maar door de enorme inzet van de klantenservice (Dank Matthijs!!) is alles op tijd prima geregeld. Processen gaan... Murphy's law: Als er eenmaal iets fout gaat, gaan er vervolgens meer dingen fout. Maar door de enorme inzet van de klantenservice (Dank Matthijs!!) is alles op tijd prima geregeld. Processen gaan soms (en in dit geval ook 2 x door externe oorzaken!) fout. Dat is het moment om de kwaliteit en spirit van een bedrijf te leren kennen. In dit geval heb ik een klantenservice ontmoet die er echt alles aan doet om tijdig bij te sturen en te corrigeren. Hulde!

1. Mailserver (lag dit aan jullie zijde??) anders instellen.
2. Verzenden per DHL heroverwegen.
3. Zo doorgaan met jullie klantenservice. Die is TOP!

Lin

Goede service, vriendelijke klantenservice. Snelle reactie van de klantenservice en erg meedenkend. Zou er zo weer bestellen

Vriendelijke klanteservice

Carla

Makkelijk te bestellen online, binnen 8 werkdagen geleverd. Keurig afgeleverd door eigen chauffeur i.v.m. de grote van het canvas doek (1.40 bij 2.00 meter). Super goede/mooie kwaliteit, het doek... Makkelijk te bestellen online, binnen 8 werkdagen geleverd. Keurig afgeleverd door eigen chauffeur i.v.m. de grote van het canvas doek (1.40 bij 2.00 meter). Super goede/mooie kwaliteit, het doek netjes gespannen....echt enorm blij mee :-).

Een van de sterke punten vind ik dat je de afmeting zelf kunt bepalen/aanpassen.

Misschien een tip om de bankgegevens in de factuur te vermelden, zodat als je niets binnen krijgt via AfterPay je toch de factuur kunt betalen. Verder ben ik echt héél tevreden!

Remko Nankoe

Helaas kan ik de mening van velen niet delen. Ik wacht reeds sinds 12 december 2018 op mijn levering die ik voor kerst zou ontvangen. Ik heb zelfs nog aan het begin van kerstavond vernomen dat de... Helaas kan ik de mening van velen niet delen. Ik wacht reeds sinds 12 december 2018 op mijn levering die ik voor kerst zou ontvangen. Ik heb zelfs nog aan het begin van kerstavond vernomen dat de zending onderweg was. Echter zit ik tot vandaag zonder levering. De communicatie is ronduit slecht en beperkt. Tot slot heb ik mijn geld terug gevraagd en daar zit ik nog steeds op te wachten. Jammer....

De website is duidelijk en het bestellen was gemakkelijk

De communicatie is ronduit slecht en de afwikkeling van problemen verloopt veel te moeizaam