ivo

toen hier gerecht gekomen en alle zorgen weg.
snel en duidelijk bedrijf kwa alles eigenlijk!! Moeilijk een beetje iets betrouwbaars te vinden, die nog even voor kerst kan leveren.
toen hier gerecht gekomen en alle zorgen weg.
snel en duidelijk bedrijf kwa alles eigenlijk!!

- snelle reacties.
- super meedenkend.
- snelle levering.
- duidelijke site.

- duidelijk site/uitleg van personeel.
- snelle levering.
- snelle reacties via de mail.

Roel Beurskens

Eindproduct (foto op blok) van zeer matige kwaliteit. Foto was total verkeerd afgesneden (helft van hoofd ontbrak). Het betrof een zwart-wit opname echter bij de afdruk was geen zwart te bekennen,... Eindproduct (foto op blok) van zeer matige kwaliteit. Foto was total verkeerd afgesneden (helft van hoofd ontbrak). Het betrof een zwart-wit opname echter bij de afdruk was geen zwart te bekennen, slechts grijstinten. Van een kwaliteitscontrole achter af lijkt geen sprake te zijn. Na de klantenservice gesproken te hebben is er tot 2 maal toe een nieuwe versie gestuurd. Eeste herprint was wel goed uitgelijnd, echter was de hout kwaliteit erg slecht (grote kras door het beeld). Dit bevestigd nogmaals dat er geen kwaliteits controle lijkt te zijn. De tweede herprint was wat deze aspecten betreft in orde, echter dat printkwaliteit laat zeer te wensen over. Als je een kwalitatief goed foto product wil zou ik dit bedrijf niet aanraden.
Overigens is het een beetje raar, dat je bij een review over allerlei zaken een oordeel kan geven (bestelgemak, snelheid levering, etc) maar niet over waar het uiteindelijk om gaat; het eind product.

Klantenservice is erg behulpzaam.

Het belangrijkste is uiteindelijk de afdrukkwaliteit. Dit is (in het geval van foto op blok) zeer slecht.

Theo van Vliet

Prima afhandeling. Snel kunnen bestellen en controle werkt goed. Mooie kwaliteit

Snel en probleemloos. Geen overbodig stappen in proces.

AvG

Grote afbeelding bedteld en alleen door zelf na te vragen antwoord gekregen over levering: kennelijk rijdt eigen busje op bepaalde dagen naar bepaald gebied. Verder vind ik het schilderij wel wat... Grote afbeelding bedteld en alleen door zelf na te vragen antwoord gekregen over levering: kennelijk rijdt eigen busje op bepaalde dagen naar bepaald gebied. Verder vind ik het schilderij wel wat krom/getordeerd. Is natuurlijk wel een grote maat maar had dan wat versteviging verwacht.

contact via chat

bij bestelling is geen afbeelding zichtbaar van hetgeen besteld is, dus indien meerdere bestellingen tegelijkertijd is het moeilijk te controleren welke info over welke afbeelding gaat.

Diana

Mooie print laten afdrukken op groot formaat. Heel blij mee. Top service van CanvasCompany.

Mooie kwaliteit en snelle levering!

Van den Bosch

Goed en snel

Carel J Smit

Kwaliteit spannen canvas is slecht en de canvasfoto is niet strak gespannen (ergo: slubbert heen en weer)

kwaliteit spannen canvas + website geeft foutieve info over levertijd

Marco

Prettig bestelproces, eenvoudige ontwerpmogelijkheden

Eenvoudige ontwerpmogelijkheden

Ik bestelde een ronde sleutelhanger. De foto had een duidelijke horizon (tribune). Het gaatje voor het ophangringetje was echter gewoon ergens bovenaan geperforeerd. Het is mooier bij een strakke... Ik bestelde een ronde sleutelhanger. De foto had een duidelijke horizon (tribune). Het gaatje voor het ophangringetje was echter gewoon ergens bovenaan geperforeerd. Het is mooier bij een strakke horizon om het gaatje ook precies in het midden te hebben.

coralie petsch

Ik heb een kader gekocht uit hout. Kwaliteit van de foto valt mee maar de afwerking vind ik helemaal niet goed!
Ik was teleurgesteld dat ik het zo heb gekregen.. Het is een cadeau en ik kan dit absoluut niet zo afgeven.
Duur product voor geen correcte afwerking. De prijs is het niet waard.

Spijtig !

Snelle levering. maar teleurgesteld van het ontvangen product!

Hout moet beter afgewerkt zijn zonder bulten en stukjes van hout die je er zo af krijgt.