Wil Captein

Ik heb 27juni mijn baklijst besteld en pas 7juli ontvangen.
Dit is langer dan de 5werkdagen die jullie aangeven.

Duidelijke uitleg product

Bestellingen zoals beloofd eerder leveren en niet meer geld vragen voor snellere leveringen

Lieke Kronenburg

Wij waren specifiek op zoek naar een betaalbare XXL canvas, en dit bedrijf kon daaraan voldoen

Aangezien wij dus een hele grote canvas (180 x 120) hadden besteld vooraf ook aangeklikt dat we foto beoordeling wilden. Daar hebben we geen terugkoppeling op gehad. Dat is niet persé nodig maar wel... Aangezien wij dus een hele grote canvas (180 x 120) hadden besteld vooraf ook aangeklikt dat we foto beoordeling wilden. Daar hebben we geen terugkoppeling op gehad. Dat is niet persé nodig maar wel prettig om te weten.
De grote canvassen worden door eigen vrachtwagen geleverd, we hebben nooit gehoord wanneer die zou komen, hij stond ineens voor de deur en hadden het geluk dat we nog niet weg waren zelf. Vooraf een leverindicatie (dag en tijdsindicatie) is dus wenselijk.

Tolhuis

Duideljke uitleg hoe te bestellen, snelle levering en mooi resultaat.

Check foto op randjes en verbeteren voor afdruk kan beter.

Riny Groot

Helemaal goed.keurig geholpen. Snelle levering. Ga zo door.

Diana

Wederom een prachtig canvas doek aangeschaft, blij mee!

Goede website, goede prijs, snelle en accurate levering en mooi produkt!

Arno

Uiteindelijk een mooi resultaat bereikt. De afbeelding werd afgekeurd ivm te lage resolutie.
Jammer dat dit pas duidelijk was nadat de bestelling en betaling al was gedaan. Vooral omdat ik geen betere afbeelding had om in te sturen. Canvascompany reageert snel op berichten en bleef vragen om een betere afbeelding. Later een andere afbeelding ingestuurd die wel voldoet. Jammer dat niet eerder een beoordeling van de afbeelding werd gedaan, voordat de bestelling en betaling al een feit zijn.
Wel erg tevreden over de snelle reactie van canvascompany en het uiteindelijke resultaat.

Snelle reactie en mooi resultaat

Eerst de beoordeling van de afbeelding. Dan de bestelling plaatsen en betalen.

Kees en Yvette de Jong

Goede service, goed meegedacht meet de uitvoering van het product.
Perfecte communicatie en terugkoppeling

Zie tekstblok 1

Jouden zoals het nu is.

Ilse

Goede service, zeer helder canvas (200x100 cm)
Nette aflevering en prima op tijd.

Helderheid van canvas, controleren foto

?

Jelle

Komen afspraken niet na. Geven niet thuis na klacht.