Carla

Makkelijk te bestellen online, binnen 8 werkdagen geleverd. Keurig afgeleverd door eigen chauffeur i.v.m. de grote van het canvas doek (1.40 bij 2.00 meter). Super goede/mooie kwaliteit, het doek... Makkelijk te bestellen online, binnen 8 werkdagen geleverd. Keurig afgeleverd door eigen chauffeur i.v.m. de grote van het canvas doek (1.40 bij 2.00 meter). Super goede/mooie kwaliteit, het doek netjes gespannen....echt enorm blij mee :-).

Een van de sterke punten vind ik dat je de afmeting zelf kunt bepalen/aanpassen.

Misschien een tip om de bankgegevens in de factuur te vermelden, zodat als je niets binnen krijgt via AfterPay je toch de factuur kunt betalen. Verder ben ik echt héél tevreden!

Remko Nankoe

Helaas kan ik de mening van velen niet delen. Ik wacht reeds sinds 12 december 2018 op mijn levering die ik voor kerst zou ontvangen. Ik heb zelfs nog aan het begin van kerstavond vernomen dat de... Helaas kan ik de mening van velen niet delen. Ik wacht reeds sinds 12 december 2018 op mijn levering die ik voor kerst zou ontvangen. Ik heb zelfs nog aan het begin van kerstavond vernomen dat de zending onderweg was. Echter zit ik tot vandaag zonder levering. De communicatie is ronduit slecht en beperkt. Tot slot heb ik mijn geld terug gevraagd en daar zit ik nog steeds op te wachten. Jammer....

De website is duidelijk en het bestellen was gemakkelijk

De communicatie is ronduit slecht en de afwikkeling van problemen verloopt veel te moeizaam

Marco Lanser

De sales verloopt prima, bestelling snel in huis. Echter als er wat mis is, ben je al gauw 3 weken verder zonder enige vorm van communicatie of excuses. Klant moet zelf overal achteraan gaan.

De sales verloopt prima, bestelling snel in huis.

De aftersales kan veeeeeeel beter. Is nu diep triest.

Roy Gregory Weber

Kwaliteit van de foto’s op canvas zijn goed met 1 grote uitzondering. De zijkant van het canvas is gestreept en niet de foto die doorloopt of gespiegeld word. Helaas kan er niet anders worden... Kwaliteit van de foto’s op canvas zijn goed met 1 grote uitzondering. De zijkant van het canvas is gestreept en niet de foto die doorloopt of gespiegeld word. Helaas kan er niet anders worden afgedrukt. Dit terwel op 1 na alle foto op de website dit wel laten zie. Na het kostenpost terug sturen van de doeken kreeg ik mijn geld terug.

Snelle klanten service

Optie geven voor de zijkanten van het canvas (zie concurrent bestecanvas.nl

Maarten van Mourik

Goede service en kwaliteit

goede marketing

Meer mogelijkheden in het online maken van een canvas.
Meer mogelijkheden in het online maken van een canvas.
En ik heb geen track and trace gekregen ondanks dat de chauffeur van het bedrijf langs kwam toen ik toevallig thuis was. Anders had hij wellicht heel vaak moeten rijden. Wel was hij voor de afgesproken data geleverd.

L

Wauw!

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt!
Extra betaald voor snelle levering, ik zit nog steeds te wachten op een datum van levering.
Totaal geen medewerking of moeite...
Wauw!

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt!
Totaal geen medewerking of moeite vanaf de medewerkers van canavas company!

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!

Zodra het binnen is, gaat het gelijk weer retour!!

Nooit geen canvas company meer....

Misleidende reclame bedrijf!

geen 1

Ik denk dat dit al in de review staat!!!

Peter Noten

Makkelijke website en makkelijk bestellen. Bezorgen via eigen dienst is wat minder. Er wordt niet gecommuniceerd hoe laat de bezorging zal plaatsvinden

Veel formaten naar eigen wens mogelijk

Eigen bezorgdienst zou ook track & trace moeten hebben

Martine

Heel goed! Begin ging even mis; de baklijst werd zonder foto geleverd. Maar was binnen een dag opgelost en twee dagen later werd de foto al bezorgd. Prachtige foto!

Kwaliteit is heel goed!

In het menu moet je de baklijst apart bestellen. Het zou handiger zijn de baklijst mee te nemen in keuzemenu.

Ankie

Boven verwachting mooie kunststof baklijst! Goed ingepakt en snel verzonden!

Goed product, scherp geprijsd, snelle verzending, goed verpakt.

Nee

Leystromen