Vinni

Keurig bedrijf

Alles gelder op een rij

Nvt wat mij betreft alleen vond ik de correspondentie mails nogal afstandelijk. Misschien wat ruimte over laten voor overleg mbt bezorgen. Verder hele vriendelijke chauffeur/bezorger.

Elsje88

Goede service
Mooie producten
Snel verzonden
Goeie kwaliteit
Bij hulp snel antwoord en oplossing

Goede service
Mooie producten
Snelle verzending

Ga zo door

Kelly

Hele snelle service en de bezorger is ontzettend aardig. Het bijgeleverde ophangsysteem is van een goede, sterke kwaliteit en instructies duidelijk. Ik heb de grote wandcircel (Italiaans landschap... Hele snelle service en de bezorger is ontzettend aardig. Het bijgeleverde ophangsysteem is van een goede, sterke kwaliteit en instructies duidelijk. Ik heb de grote wandcircel (Italiaans landschap 120cm) en de kwaliteit is top! Echt een luxe, maar speelse eyecatcher in de woning. Ik zal zeker nog een keer bestellen.

Top Kwaliteit, duidelijke instructie

E. Aldewereld

Zeer mooie kwaliteit foto op canvas.
Tevens zeer snelle levering.
Degene die het kado kreeg is er heel erg blij mee.

Duidelijke site en makkelijk te gebruiken.

van Elk

Wat is de canvas met onze dochters weer prachtig geworden! Jaren geleden mooie foto’s af laten drukken bij jullie. Nu onze dochters ouder zijn geworden waren we toe aan nieuwe foto’s aan de wand.... Wat is de canvas met onze dochters weer prachtig geworden! Jaren geleden mooie foto’s af laten drukken bij jullie. Nu onze dochters ouder zijn geworden waren we toe aan nieuwe foto’s aan de wand. Weer heel erg tevreden met de kwaliteit van de canvas. En de baklijst maakt het helemaal af!

Ja de foto valt bij de rand niet weg bij het maken van de canvas, zodat de foto mooie in zijn geheel te zien blijft. En je bijvoorbeeld niet net een stukje mist van de foto.

Jullie hebben je uiterste best gedaan om de foto op tijd te bezorgen in de drukke coronatijd. Het werd wel op een zondag geleverd. Dat heeft niet onze voorkeur.

Jose huiberts

Goede service en Zeer tevreden !!

Prachtige kleuren en super blij met het resultaat . De maten 140/ 150 is moeilijk te verkrijgen maar heb gelukkig jullie getroffen. In 1 woord geweldig

Topppp

Ann Fonteijne

Canvas + beker + lamp

Goede service, klantvriendelijk en goed materiaal.

verzendingskosten

pe verhoeven

Snelle levering. Correcte afhandeling

Amber Nijenhuis

Mooi fotobehang, en super snel geleverd.

Snelle levering, heldere kleuren

Niks

Z Vg

Goede service en kwaliteit!

Canvas

Niks