Karishma

Wel goed contact, maar kon me niet helpen met de formaat

Ik ben teleurgesteld over de materiaal van de beschermer. Misschien ook wel de dikte. Het is mega dun en licht. De inductiebeschermer raad ik niet aan. Ik kan net zo goed een poster op mijn inductie... Ik ben teleurgesteld over de materiaal van de beschermer. Misschien ook wel de dikte. Het is mega dun en licht. De inductiebeschermer raad ik niet aan. Ik kan net zo goed een poster op mijn inductie zetten.

Ad

Slecht

Weinig over te zeggen

De canvas 20x20 plakt met dubbelzidige tape in de baklijst. Dit houd niet. Cavas valt er gewoon uit. Geen ander systeem bij geleverd.
Plus bestelling was on volledig nadien laatse kader...
Plus bestelling was on volledig nadien laatse kader gekregen met foute foto. Dikke 2 weken vooraleer alles bij ons was.

Steven De Corte

Slecht

Problemen oplossen ipv ze afschuiven op de klant !!!

C.S. van Gulik

Foto op canvas is precies geworden zoals gedacht, heel mooi!

Het lijkt de Overtoom wel zo gruwelijk snel was het binnen. De vorige avond rond 22:00 besteld en hij hangt nu al!!

niet echt eigenlijk

Toon

Vreselijk

nihil

Levering veel te laat

van hoyweghen marcel

Hopeloos bedrijf je besteld 2 witte baklijsten je krijgt er 1 toegestuurd en dan nog beschadigd contact opgenomen de tweede zou apart verstuurd zijn 1 week later nog steeds niets terug contact... Hopeloos bedrijf je besteld 2 witte baklijsten je krijgt er 1 toegestuurd en dan nog beschadigd contact opgenomen de tweede zou apart verstuurd zijn 1 week later nog steeds niets terug contact genomen zou iets verkeerd gelopen zijn eindelijk krijg ik 1 baklijst geen twee zoals gemeld 3 week later krijg ik dan toch een toegestuurd maar een zwarte kader ,zo dus daar kunnen ze niet tot twee tellen en zien dan ook niet het verschil tussen wit en zwart moet je weten dat ik er al 44 baklijsten heb gekocht, maar het interesseert hun geen bal

geen enkel

lezen,kijken wat er besteld is , en product controleren en beter inpakken alsook wat klantvriendelijk

Gilst

SLECHT

GEEN

ALLES

W.Wiekel

Superslecht. 4 canvassen in verschillende zendingen ontvangen die niet van mij zijn. Eigen canvas nog steeds niet ontvangen. Met een mager excuusje afgedaan. 1x maar nooit weer dus.

Niet ontdekt

Klantenservice bereikbaarheid. Zorgvuldige verzending. Betere klachtenafhandeling.

Ilona

Geen passende baklijst en ander materiaal dan op de site vermeld staat. Wel een mooie afdruk op canvas

Mooie scherpe afdruk op canvas

De baklijst is niet passend bij het formaat canvas, veel te ruim. En hij is niet van hout zoals vermeld op de site! Op reactie van klachtformulier kan niet geantwoord worden. Er wordt zonder overleg... De baklijst is niet passend bij het formaat canvas, veel te ruim. En hij is niet van hout zoals vermeld op de site! Op reactie van klachtformulier kan niet geantwoord worden. Er wordt zonder overleg voor een oplossing gekozen wat geen oplossing is.

Vinni

Keurig bedrijf

Alles gelder op een rij

Nvt wat mij betreft alleen vond ik de correspondentie mails nogal afstandelijk. Misschien wat ruimte over laten voor overleg mbt bezorgen. Verder hele vriendelijke chauffeur/bezorger.