Richard

2x foto op aluminium 80x120 besteld. Werden in matige verpakking geleverd zonder hoekbescherming. Beide zijn op de hoeken flink beschadigd ( gedeukt/verbogen ) Klantenservice heeft het te druk en... 2x foto op aluminium 80x120 besteld. Werden in matige verpakking geleverd zonder hoekbescherming. Beide zijn op de hoeken flink beschadigd ( gedeukt/verbogen ) Klantenservice heeft het te druk en onbereikbaar, alleen contact mogelijk met zo’n verschrikkelijke robot. Zeer klantonvriendelijkheid!! Ben benieuwd of ze snel met een oplossing komen !
Uiteraard pas ik mijn feedback aan als het is opgelost. Beoordeling over aftersale en eindoordeel is nu wat moeilijk.

Mooi product als het heel is

Beter verpakken. Een stukje karton is niet genoeg.

Llsh

Slecht

Veel

Slecht

Danny

Zeer slechte producten
Kleuren wijken enorm af canvas na aantal dagen krom.
Moeiljk bereikbaar klantenservice zeer onvriendelijk.
Komen niets na

Nooit meer

Beter product leveren

Ana

Beste,

Ik heb op 3/2/2023 3 fotoboeken van elk 48 pagina's besteld (order 4200133903). Dit zijn identiek dezelfde fotoboeken als mijn order nr 4200132127 dd. 6/1/2023.
Maar ik heb...
Beste,

Maar ik heb gemerkt dat de prijs per fotoboek nu goedkoper is dan mijn bestelling van 6/1/2023. Dat vond ik zeer raar.

Het is zeer belangrijk dat de 3 fotoboeken 48 pagina's bevatten (en geen 24 pag.) ! Deze fotoboeken zijn een hommage aan mijn overleden broer.
Ik kan niets doen met fotoboeken van 24 pagina's.

Indien een meerprijs moet betaald worden doe ik dit graag.

Graag ontvang ik uw reactie zo spoedig mogelijk.

Vriendelijke groeten
Ana Magallon

Jan

Prints waren niet mooi en wazig en werden vies aangeleverd.

Betere kwaliteit leveren

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedemorgen Jan,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je jouw bestelling vies ontvangt. Onze excuses hiervoor. Sorry.
Omdat jouw...
Goedemorgen Jan,
Omdat jouw review voor mij onvoldoende informatie bevat kan ik geen contact met je opnemen. Maar omdat we dit wel graag voor je willen oplossen, wil ik je vriendelijk verzoeken om zelf even contact met ons op te nemen. Dat kun je doen door de volgende link te gebruiken;
Ik hoop dat je contact met ons op wil nemen zodat wij het voor je kunnen oplossen. Voor nu wens ik je, namens ons hele team, een fijne dag toe. || Elsbeth

L.G. Cuijpers

Foto op canvas van 100 cm breed geleverd.

Het doek op canvas werd keurig op tijd afgeleverd.
Kwaliteit is zeer goed. Perfect afgewerkt.

Geen opmerkingen. Alles perfect.

zorgboerderij De bonte koe

Slechte ervaring niet goed en half afdrukken van foto

Beter kwaliteit van foto afdrukken en niet half op zijkant nieten dat de foto half op het doek en half op de zijkant ter wijl de foto goed is aangeleverd en met een smoes zeggen dat het zo is aan... Beter kwaliteit van foto afdrukken en niet half op zijkant nieten dat de foto half op het doek en half op de zijkant ter wijl de foto goed is aangeleverd en met een smoes zeggen dat het zo is aan geleverd

kijk bij tips

Reactie CanvasCompany.nl:

Goedemorgen,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Graag wil ik samen met je kijken wat er precies aan de hand is, maar...
Goedemorgen,
Graag wil ik samen met je kijken wat er precies aan de hand is, maar helaas bevat jouw review voor mij te weinig informatie om contact met je op te nemen.
Mocht je behoefte hebben aan contact, om hier samen naar te kijken, dan zou ik je vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. Dat kan je doen door de volgende link te gebruiken:
Ik hoop van je te horen en wens je voor nu een hele fijne dag. || Elsbeth

daan bras

Superbedrijf snelle levering en de schoolplaat was uitstekend

snelle levering binnen 24 uur

heb ik niet