2.2/10
2.2/10

Snelle levering, degelijk verpakt, info over het wegvallen van een rand van de foto zou gewenst zijn.

Snelle levering, degelijke verpakking

Bij het spannen van de foto op het canvas wordt er een gedeelte van de foto om het hout gevouwen waardoor je een rand van de afbeelding rondom verliest, dit vond ik wel een beetje een minpunt en dit... Bij het spannen van de foto op het canvas wordt er een gedeelte van de foto om het hout gevouwen waardoor je een rand van de afbeelding rondom verliest, dit vond ik wel een beetje een minpunt en dit werd verder ook niet vermeld op de site.

Beter zou zijn om een extra onbedrukte rand om de foto aan te houden als vouw rand ? of in ieder geval te vermelden dat men een stukje van de foto verliest, als ik bijv logo's voor mijn bedrijfje laat drukken wordt er gemeld dat er een rand afvalt.
Verder was er niets mis mee en was het snel binnen.

Mooie op gezet

Zeer tevreden

Een goede en snelle handeling

Korte levertijd, duidelijke afgedrukt en goedkoper dan kruidvat/hema en geen extra verzendskosten. Dus als nieuwe klant zeer tevreden over mijn bestelling.

Goede kwaliteit

Misschien de mogenlijkheid om collages toe te voegen als extra optie

Mammoet Europe BV

Goede kwaliteit producten voor redelijke prijs. Vooral de mogelijkheid om meerdere verschillende afmetingen panorama's te maken is goed. Verzending ook in stevige verpakking zodat ik hem makkelijk... Goede kwaliteit producten voor redelijke prijs. Vooral de mogelijkheid om meerdere verschillende afmetingen panorama's te maken is goed. Verzending ook in stevige verpakking zodat ik hem makkelijk mee kan nemen naar klanten.

- veel panorama afmetingen.
- goede verpakking bij verzending.
- goede print kwaliteit

Momenteel niks.

Prima, goede service.

Goed direct prijs en kwaliteit inzichtelijk. Mijn vraag (mail) snel en adequaat beantwoord. Snelle levering.

Extra ophangbeugel niet alleen adviseren boven 60 cm breedte maar standaard meenemen. Dan lever je altijd namelijk kwaliteit en voorkom je teleurstellingen. Gewoon direct doen en meenemen in de... Extra ophangbeugel niet alleen adviseren boven 60 cm breedte maar standaard meenemen. Dan lever je altijd namelijk kwaliteit en voorkom je teleurstellingen. Gewoon direct doen en meenemen in de prijs. Niemand zit nog te wachten op extra kosten in het afrekenscherm.
Verpakking was redelijk gedeukt. Product was gelukkig onbeschadigd, maar wel een aandachtspunt voor de pakketdient.

Ton van Duin

Goede kwaliteit, aflevering uitstekend!

De formaten van de foto;'s zijn van goede keuze, dit is zeker niet bij andere mogelijk!

Bijgeleverde ophanghaken waren reeds gemonteerd. Snelle levering. Zeer tevreden over kwaliteit uitvergroting

Duidelijke site. Het product werd keurig afgeleverd en voldeed aan onze verwachtingen.

kwaliteit is heel goed.