2.4/10
2.4/10

Bij andere canvas firma's kreeg ik het niet voor elkaar om die ene foto in duidelijkheid af te laten drukken. Juist bij deze is het wel mogelijk en daar ben ik hun dankbaar voor! Het zijn mijn 2... Bij andere canvas firma's kreeg ik het niet voor elkaar om die ene foto in duidelijkheid af te laten drukken. Juist bij deze is het wel mogelijk en daar ben ik hun dankbaar voor! Het zijn mijn 2 lieve schatten van honden (op 1 foto) die kort na elkaar zijn overleden.

Nvt

Super snelle goede service.

Snelle levering op de afgesproken dag. Super. En goed verpakt.

Goede ervaring met canvas.nl , snelle levering, artikelen voldoen aan verwachting, kwalitatief goed product. Direct korting ontvangen na opmerking over kosten extra ophangsysteem.

Kwaliteit/prijsverhouding is zeer goed.

Schoonmaakinformatie van de canvas foto's zou beter kunnen, nu wordt er gezegd niet met water schoonmaken anders gaat het doek vlekken. Hoe dan schoonmaken zonder te vlekken? Droge doek is geen... Schoonmaakinformatie van de canvas foto's zou beter kunnen, nu wordt er gezegd niet met water schoonmaken anders gaat het doek vlekken. Hoe dan schoonmaken zonder te vlekken? Droge doek is geen optie, dan krijg je geen vlek weg.

Het is enorm fijn dat de originele lengte/breedte verhouding van de foto, zoals de fotograaf dit had bedoeld, behouden blijft. Dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven die canvassen... Het is enorm fijn dat de originele lengte/breedte verhouding van de foto, zoals de fotograaf dit had bedoeld, behouden blijft. Dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven die canvassen leveren.
Ook fijn dat een canvas al in inpakpapier geleverd kan worden. Handige service!

Behoud van lengte/breedte verhoudingen van de foto.
Reeds in inpakpapier leveren

Snelle levering! Mooie kwaliteit!

Supersnelle afhandeling
Doeken in perfekte staat

Prima geregeld en resultaat na wens

Reinilde

De doeken waren echt supergoed verpakt verzonden.

Ik zag pas vrij laat in mijn bestelling de mogelijkheid om zelf de rand te kunnen bepalen. Dit had ik graag eerder gezien omdat ik er nu 5 opnieuw kon doen.

Snelle levering, degelijk verpakt, info over het wegvallen van een rand van de foto zou gewenst zijn.

Snelle levering, degelijke verpakking

Bij het spannen van de foto op het canvas wordt er een gedeelte van de foto om het hout gevouwen waardoor je een rand van de afbeelding rondom verliest, dit vond ik wel een beetje een minpunt en dit... Bij het spannen van de foto op het canvas wordt er een gedeelte van de foto om het hout gevouwen waardoor je een rand van de afbeelding rondom verliest, dit vond ik wel een beetje een minpunt en dit werd verder ook niet vermeld op de site.

Beter zou zijn om een extra onbedrukte rand om de foto aan te houden als vouw rand ? of in ieder geval te vermelden dat men een stukje van de foto verliest, als ik bijv logo's voor mijn bedrijfje laat drukken wordt er gemeld dat er een rand afvalt.
Verder was er niets mis mee en was het snel binnen.