2.2/10
2.2/10

Dennis

Kan beter..

Ondanks we een verkeerd product hebben ontvangen is er na enkele dagen met een goede oplossing gekomen.

Zorg dat je nooit een ander product naar de klant stuurt, maakt niet uit wat de reden was.

Reactie Canvas.nl:

Geachte Heer,
U heeft helemaal gelijk dat dit niet zou moeten gebeuren. Er stonden twee ingepakte orders van de zelfde maat en de adres stickers zijn verwisseld.
Zodra de pijnlijke fout...
Geachte Heer,
Zodra de pijnlijke fout ontdekt was is er alles aan gedaan om dit op te lossen.
Ik probeer ook niets goed te praten maar helaas is ons werk ook mensen werk. Ik kan u ook verzekeren dat het zeer zelden voorkomt. Excuses voor de gang van zaken, canvas.nl

Bijzonder goed. Goede weergave van de foto op het canvas bij bestellen. Verwerking randen, extra ruimte om foto etc. Goede handleiding.

Anne

Doen wat ze beloven

Beter aangeven of een foto van goede of voldoende kwaliteit is voor het gekozen formaat

Die is goed.

Wij hadden een canvas doek gekocht die niet mooi was.. veelste witte gezichten! Wij hadden hierover gebeld en het werd meteen opgelost! Binnen enkele dagen kregen wij een nieuwe terug gestuurd die... Wij hadden een canvas doek gekocht die niet mooi was.. veelste witte gezichten! Wij hadden hierover gebeld en het werd meteen opgelost! Binnen enkele dagen kregen wij een nieuwe terug gestuurd die perfect was! Top service!

Wieske

Mooie print ontvangen, jammer van de verpakking

De verpakking. Ik ben gewend bij andere bedrijven dat er een mooie doos op maat omheen zit. Deze doos was aan de zijkant dichtgemaakt met een 'rolletje' karton. Dit js niet mooi om kado te geven

Voldoet volledig aan de verwachting

Prima, zo doorgaan.

Deze is voor onze bestelling altijd heel goed!

Mooie, met heldere kleuren canvas

Nee, jullie hebben een goed product en een goede en snelle levering.
Vooral de vele maten waarin een canvas kan worden besteld, is geweldig!

Sanne De Graeve

Prima! Heel tevreden van het resultaat

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs!

Goede ervaring

Is prima