2.2/10
2.2/10

Snel geleverd en zeer mooi canvasdoek

Bas O

Prima website met mogelijkheden om de foto bij te werken. Mooi resultaat en snel geleverd.

De mogelijkheid om de foto online te bewerken.

Goed product, snelle levering. Mogelijkheid om het product op te halen bij een ophaalpunt is er alleen niet. Dit heeft altijd wel mijn voorkeur, zou een goede verbetering zijn als dit mogelijk wordt.

Bezorging bij een ophaalpunt

Alles was perfect.

Alles perfect gegaan,
Makkelijk in bestellen en leveren.

Het hele proces van bestellen tot de foto aan de muur hing verliep soepel en goed

Alles is goed

Monique van de Donk

Super vriendelijk en correct geholpen, zowel telefonisch als de aflevering en het product zelf!

Ja, foto is qua scherpte geoptimaliseerd door bedrijf! Zeer vriendelijk aan telefoon, zeer service gericht.

Snelle goede service. Netjes geleverd.

Marcel

Een eerste kennismaking was het voor mij en uiterst te vreden. Het uploaden van de foto ging niet door een foutmelding. Een Link werd gestuurd. Achteraf bleek een CMYK bestand de oorzaak wat RGB via... Een eerste kennismaking was het voor mij en uiterst te vreden. Het uploaden van de foto ging niet door een foutmelding. Een Link werd gestuurd. Achteraf bleek een CMYK bestand de oorzaak wat RGB via de site moest worden geupload. Prettig mailcontact en de site is duidelijk van opzet. Met vriendelijke groet Marcel

De vraag over de foutmelding werd snel beantwoord.
De oorzaak werd later ook nog gemaild zodat ik er de volgende keer rekening mee kan houden.

Bedankt

Op de site vermelden dat fotos in RGB aangeleverd moeten worden
Ik kom uit het drukkersvak en vandaar zet ik alles om naar CMYK

Prettig bedrijf of zaken mee te doen.

Groot aantal formaten, aanmerkelijk gunstigere tarieven, correcte en snelle levering. Meedenken met de klant.

Metalen beugeltje op de achterkant beschermen met plakbandje of zo, of tijdens de plaatsbepaling van de foto aan de wand- strepen op een geschilderde muur te voorkomen.