2.2/10
2.2/10

Merison Retail

Zeer slechte ervaring, voor de tweede keer een bestelling geplaatst en wacht nadat betaling is gedaan al 3 weken op de foto's die we nog steeds niet hebben ontvangen,
na een aantal e-mails en...
na een aantal e-mails en 3 keer bellen nog steeds geen gehoor , antwoordt gehad dat ze er even naar zullen kijken, gedateerd op 14 mei 2018 nog wachten we op de foto's.

Reactie Canvas.nl:

Helaas is er bij deze bestelling het een en ander misgegaan, daar gaan we mee aan de slag. Inmiddels is de zending ( 3e poging) bezorgd. Dit heeft de klant ook inmiddels bevestigd

Marianne Van Zelst

Ik had een canvas besteld en deze kwam met een kleine foutje op het doek bij ons terecht. ik heb toen een mailtje gestuurd waarin ik vertelde over het foutje. Ik kreeg bijna gelijk antwoord terug en... Ik had een canvas besteld en deze kwam met een kleine foutje op het doek bij ons terecht. ik heb toen een mailtje gestuurd waarin ik vertelde over het foutje. Ik kreeg bijna gelijk antwoord terug en gelijk een oplossing dat er een nieuwe gemaakt zou worden. 2 dagen later had ik de goede canvas aan de muur hangen!

De bestelling heel snel in huis. Klachten worden zonder problemen opgelost.

Rinie Dinkelman

We hebben een bewerkte foto gebruikt voor een canvas schilderij, en deze foto is door canvas nog iets beter bewerkt. Klasse voor de service!

We hebben problemen gehad met bezorging DHL, Canvas heeft hierbij uitstekend gereageerd en geholpen.

Fijn en goed

Geen idee

Geen idee

Correcte afhandeling van de bestelling. Goede kwaliteit. Zeer tevreden

Ik heb een hele goede ervaring met canvas .nl

Het klantvriendelijk

Nee die heb ik niet

Easy to order, quick delivery, it's nice that you can track&trace your parcel

Jeroen Van Keulen

Canvas is echt super mooi geworden! Mijn schoonzus en broer waren er super blij mee.

Goede ervaring met dit bedrijf,...Zeer goede kwaliteit van de canvas,... het betrof een bestelling van oude jaren '60 fotos (4-6 cm fotootje uit een foto album), krassen en vlekken op de kleine... Goede ervaring met dit bedrijf,...Zeer goede kwaliteit van de canvas,... het betrof een bestelling van oude jaren '60 fotos (4-6 cm fotootje uit een foto album), krassen en vlekken op de kleine fotootjes.. maar daar was niets meer van te zien op de 40-40 canvassen. Echt een heel mooi resultaat!

kwaliteit

Eerste ervaring is prima

Je kunt ieder formaat kiezen en zelf met de foto schuiven. Dat is prettig.

Het uploaden bleef een paar keer 'hangen'. Maar dat kan ook aan mijn wifi verbinding liggen, dat weet ik niet precies. Opeens deed 'ie het wel en heb ik maar snel besteld.