2.4/10
2.4/10

Lauta

30 Aug 2019 2 bestellingen geplaatst en nog niks ontvangen. Heb wel betaald zijn gewoon oplichters. Wij gaan vanmiddag naar dit bedrijf toe en anders aangifte doen van oplichting. Heb ze meerdere... 30 Aug 2019 2 bestellingen geplaatst en nog niks ontvangen. Heb wel betaald zijn gewoon oplichters. Wij gaan vanmiddag naar dit bedrijf toe en anders aangifte doen van oplichting. Heb ze meerdere malen geprobeerd te bellen. Meneer wist precies over welke bestelling het ging beloofde dat het geleverd zou worden. Tot op heden nog niks ontvangen. Oplichters.

Nakomen wat ze beloven.

Duve

Op 14 Juli bestelling gedaan en betaald. Nog niets binnen. Op mail en telefoontjes word niet gereageerd.

De afgelopen jaren enkele bestellingen ontvangen naar volle tevredenheid, echter is mijn vertrouwen in dit bedrijf volledig verdwenen aangezien laatste bestelling(16 augustus) niet is/word? geleverd... De afgelopen jaren enkele bestellingen ontvangen naar volle tevredenheid, echter is mijn vertrouwen in dit bedrijf volledig verdwenen aangezien laatste bestelling(16 augustus) niet is/word? geleverd en mijn vragen hieromtrent niet worden worden beantwoord!

Haal site offline dit is geen zaken doen

walter jongmans

Bestelling: Begin Augustus bestelling geplaatst en betaald zou rond 29 Augustus afgeleverd worden nu een aantal een mails gestuurd maar geen reactie terug.Ontelbare keren gebeld krijg alleen maar... Bestelling: Begin Augustus bestelling geplaatst en betaald zou rond 29 Augustus afgeleverd worden nu een aantal een mails gestuurd maar geen reactie terug.Ontelbare keren gebeld krijg alleen maar een antwoord binnen 2 dagen bellen wij u terug maar er gebeurd helemaal niets.HIER DUS NIETS BESTELLEN.

Ik heb het idee dat ik belazerd ben dus mijn 55,-Euro ben ik waarschijnlijk kwijt.

Op tijd reageren naar de klant toe zou wel zo netjes zijn.

Ruben van den Nieuwenhuizen

Op 25 juni een bestelling geplaatst en nog altijd niets ontvangen/gehoord.

Reageren op klachten en mails

Pia Jongstra

Ik heb in juni een canvas portret besteld, dit zou geleverd worden op 28 juni. Niets ontvangen helaas, maar wel betaald! Ik heb een aantal maal gemaild hierover en geen enkele reactie terug... Ik heb in juni een canvas portret besteld, dit zou geleverd worden op 28 juni. Niets ontvangen helaas, maar wel betaald! Ik heb een aantal maal gemaild hierover en geen enkele reactie terug ontvangen. Dus zwaar waardeloos!!!

Nee, niet bepaald

Reageren misschien als er vragen gesteld worden over de levering??

Chantal Van den akker

Slecht ervaring 4 weken geleden bestelling gedaan en betaald. Mail gestuurd paar keer gebeld maar tot op heden nog steeds geen reactie!!!!

Beantwoord de mails en telefoontjes!!

Geen product en geen geld terug

Ik heb een canvas besteld en na 2 weken was dit nog niet binnen. Inmiddels al contact gehad met het bedrijf en due heeft ook een nieuwe order aangemaakt die ook niet bezorgd was.

Heb 8...

Heb 8 juli nog een keer gebeld dat ik mijn geld terug wil en dat was geen probleem bij zou het aanvragen en het zou via ideal teruggestort worden. Na een week nog niet binnen heb ik weer gebeld, meneer zei bij ideal ligt en dat die het terug moeten storten. Deze hebben maar een wachtdag van 1 werkdag.

Dus ik vind het een erg raar verhaal en ben erg ontvreden over het bedrijf. Na anderhalve week nog steeds geen geld terug en 3 weken later nog geen canvas binnen.

mec van den akker

21 juni een bestelling geplaatst en betaald nog steeds niet binnen. heb een mail gestuurd en is nog steeds niet beantwoord???
vind t slecht ...

graag antwoorden op klachten

Merison Retail

Zeer slechte ervaring, voor de tweede keer een bestelling geplaatst en wacht nadat betaling is gedaan al 3 weken op de foto's die we nog steeds niet hebben ontvangen,
na een aantal e-mails en...
na een aantal e-mails en 3 keer bellen nog steeds geen gehoor , antwoordt gehad dat ze er even naar zullen kijken, gedateerd op 14 mei 2018 nog wachten we op de foto's.

Reactie Canvas.nl:

Helaas is er bij deze bestelling het een en ander misgegaan, daar gaan we mee aan de slag. Inmiddels is de zending ( 3e poging) bezorgd. Dit heeft de klant ook inmiddels bevestigd