1.3/10
8.5/10

Ruben van den Nieuwenhuizen

Op 25 juni een bestelling geplaatst en nog altijd niets ontvangen/gehoord.

Reageren op klachten en mails

Pia Jongstra

Ik heb in juni een canvas portret besteld, dit zou geleverd worden op 28 juni. Niets ontvangen helaas, maar wel betaald! Ik heb een aantal maal gemaild hierover en geen enkele reactie terug...

Nee, niet bepaald

Reageren misschien als er vragen gesteld worden over de levering??

Chantal Van den akker

Slecht ervaring 4 weken geleden bestelling gedaan en betaald. Mail gestuurd paar keer gebeld maar tot op heden nog steeds geen reactie!!!!

Beantwoord de mails en telefoontjes!!

Geen product en geen geld terug

Ik heb een canvas besteld en na 2 weken was dit nog niet binnen. Inmiddels al contact gehad met het bedrijf en due heeft ook een nieuwe order aangemaakt die ook niet bezorgd was.

Heb 8...

mec van den akker

21 juni een bestelling geplaatst en betaald nog steeds niet binnen. heb een mail gestuurd en is nog steeds niet beantwoord???
vind t slecht ...

graag antwoorden op klachten

Merison Retail

Zeer slechte ervaring, voor de tweede keer een bestelling geplaatst en wacht nadat betaling is gedaan al 3 weken op de foto's die we nog steeds niet hebben ontvangen,
na een aantal e-mails en...

Reactie Canvas.nl:

Helaas is er bij deze bestelling het een en ander misgegaan, daar gaan we mee aan de slag. Inmiddels is de zending ( 3e poging) bezorgd. Dit heeft de klant ook inmiddels bevestigd

Marianne Van Zelst

Ik had een canvas besteld en deze kwam met een kleine foutje op het doek bij ons terecht. ik heb toen een mailtje gestuurd waarin ik vertelde over het foutje. Ik kreeg bijna gelijk antwoord terug en...

De bestelling heel snel in huis. Klachten worden zonder problemen opgelost.

Rinie Dinkelman

We hebben een bewerkte foto gebruikt voor een canvas schilderij, en deze foto is door canvas nog iets beter bewerkt. Klasse voor de service!

We hebben problemen gehad met bezorging DHL, Canvas heeft hierbij uitstekend gereageerd en geholpen.

Fijn en goed

Geen idee