1.9/10
8.5/10
1.9/10

Peter

Door een fout in adressering kwam mijn bestelling niet aan. Canvas.nl maakte mijn bestelling geheel gratis opnieuw!

Klantgerichtheid.

laat factuur meer gespecifieerd zijn.

fjw

In eerste instantie werd er niks geleverd maar na het sturen van een bericht via de website werd de bestelling alsnog geleverd. Kwaliteit van de canvas was prima, zeer tevreden. De vertraging werd... In eerste instantie werd er niks geleverd maar na het sturen van een bericht via de website werd de bestelling alsnog geleverd. Kwaliteit van de canvas was prima, zeer tevreden. De vertraging werd veroorzaakt door technische problemen zo stond er in de reactie.

Wees eerlijk over de problemen en meldt voortgang.

walter jongmans

Iedereen die wel betaald hebben en hebben ontvangen, contact opnemen met webwinkel Keur.Deze gaan u dan verder helpen bij heeft dit geholpen en geld terug gestort.SUCCES

Beste mensen. Ga langs hun bedrijf. Hebben mijn man en ik ook gedaan. En nu wel gekregen wat we besteld hebben. En anders inderdaad hoger oppakken want anders ben je echt je geld kwijt.

Telefoon is een keer oppakken.

Jeff Joore

Geen product wel betaald en geen enkele contact mogelijk moet het nu via gerechtelijke stappen gaan verder ondernemen.
Zeer slecht en zeker niet tevreden

nee

contact

stomphorst

Beste lezers.

ook ik heb 18 sept. 2019 een canvas schilderij besteld op de site als ik inlog staat nog steeds in behandeling ordernr heb ik.
heb gebeld gemaild maar krijg geen...
Beste lezers.

heb gebeld gemaild maar krijg geen contact daaaag 30€
ik baal als een stekker 2
jaren geleden hadden we ook besteld echt binnen 4 dagen was t binnen.
dit klopt tochniet zijn ze failliet. hoe krijg je je geld terug.
wat kunnen we hier aan doen.
klachten indienen bij hun klantenservice werkt ook niet. ook geen reactie op.
ik ga ma @radar raadplegen ben niet voor niks lid
ik hoop dat dit snel opgelost word.

geef s respons en stuur mijn bestelling op of geen mijn geld terug.

Pieter

Op 21-09-2019 een bestelling geplaats.
Op 26-09-2019 zou geleverd worden.
Op 21-09-2019 een bestelling geplaats.
Op 26-09-2019 zou geleverd worden.
Telefonisch contact proberen te krijgen, niet gelukt. Via de site en per email geprobeerd. Tot op heden geen reactie.

nee, advies is niets bestellen potentiële kopers !!

Jolanda Van der Mey

24 september foto's besteld 27 september zou ik de foto's binnen krijgen het is nu 3 oktober op mails en telefoontjes wordt niet gereageerd wel betaald natuurlijk heel jammer

Nee tot op heden niet

Reageer is op mails of telefoon wel zo netjes

Cilia

Plaats geen order bij dit bedrijf want ze leveren niets, maar innen wel geld.
Op emails reageren ze niet en de telefoonnummers zijn niet ingebruik.

Lauta

30 Aug 2019 2 bestellingen geplaatst en nog niks ontvangen. Heb wel betaald zijn gewoon oplichters. Wij gaan vanmiddag naar dit bedrijf toe en anders aangifte doen van oplichting. Heb ze meerdere... 30 Aug 2019 2 bestellingen geplaatst en nog niks ontvangen. Heb wel betaald zijn gewoon oplichters. Wij gaan vanmiddag naar dit bedrijf toe en anders aangifte doen van oplichting. Heb ze meerdere malen geprobeerd te bellen. Meneer wist precies over welke bestelling het ging beloofde dat het geleverd zou worden. Tot op heden nog niks ontvangen. Oplichters.

Nakomen wat ze beloven.