Info verloop bestelling

Prima bedrijf

Kwaliteit is goed

Levering zou plaatsvinden tussen 8.00 en 10.00 uur (track&trace), nog achteraan gebeld maar kreeg geen extra informatie, Bestelling werd pas om 12.20 uur geleverd, zeer irritant!

Reactie Canvas Fotokunst:

Wat vervelend te horen dat uw bestelling niet binnen het aangegeven tijdvak is bezorgd door PostNL, onze excuses hiervoor.

Liliane

Super ! Snel en verzorgd !

Snelheid, tip top in orde!

Misschien bevestigingen voor ophangen schilderij.

Mattie

Wat een geweldige service! Ik kreeg het verkeerde schilderij opgestuurd, na een mailtje op vrijdagavond kreeg ik binnen 5 minuten antwoord dat ik het schilderij kosteloos kon terugsturen en ik kon... Wat een geweldige service! Ik kreeg het verkeerde schilderij opgestuurd, na een mailtje op vrijdagavond kreeg ik binnen 5 minuten antwoord dat ik het schilderij kosteloos kon terugsturen en ik kon het door mij bestelde schilderij ook zonder problemen in een maatje kleiner bestellen. Voordat ik het schilderij had teruggestuurd had ik het verschil in kosten al retour op mijn rekening ontvangen! Nu superblij met mijn nieuwe aanschaf!

Service!

Ophanghaakje bijleveren zou fijn zijn.

Zeynep Erbil

Snelle levering en uitstekende kwaliteit canvas, wij zijn er ontzettend blij mee!

De snelle levering maar ook de informatievoorziening omtrent de levering is erg goed!

ter Bogt

Snelle levering, mooie foto

Ophangsysteem o.i.d. zou niet verkeerd zijn om meegeleverd te krijgen.

tecICT

Professionele aanpak

Professioneel

Zelf canvassen maken via website (maar is geen must)

Cas Rammeloo

Prachtig canvas doek. Veilig verpakt verzonden. Duidelijke online handleiding over hoe het doek op te hangen.

Duidelijk, Veilig en zorgvuldig verpakt. Ruime keuze. Snelle levering.

Ik moest voor mijn driedelig canvas zelf 3 ophanghaakjes voor aan de lijst kopen. Als deze bijgeleverd waren zou dat nóg beter zijn.

Vind het een prima bedrijf, betaalbaar, veel keus, eindproducten zijn goed

Goed verlopen. Snelle levering!

Nee, alleen de levering was sneller dan verwacht. Eenvoudig te bestellen via internet.