Info verloop bestelling

Esther

Goede en overzichtelijke website. Verdeeld in categorieƫn wat het zoeken makkelijker maakt.

Snelle levering en product was goed en stevig ingepakt.

Zeer tevreden

sandra prevos

Super snelle levering

Goed verpakt en snel en mooi

Arjan

Goeie service en snelle levering. Schilderijen werden goed verpakt geleverd.

Snelle service en netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering.

Prima bedrijf. product op tijd ontvangen, in goede staat

Saskia

Goed, schilderij is netjes afgeleverd en snelle service!

Snelle levering en goede kwaliteit

Heldere informatie, goede kwaliteit, snelle levering

Prima bedrijf

Kwaliteit is goed

Levering zou plaatsvinden tussen 8.00 en 10.00 uur (track&trace), nog achteraan gebeld maar kreeg geen extra informatie, Bestelling werd pas om 12.20 uur geleverd, zeer irritant!

Reactie Canvas Fotokunst:

Wat vervelend te horen dat uw bestelling niet binnen het aangegeven tijdvak is bezorgd door PostNL, onze excuses hiervoor.

Liliane

Super ! Snel en verzorgd !

Snelheid, tip top in orde!

Misschien bevestigingen voor ophangen schilderij.

Mattie

Wat een geweldige service! Ik kreeg het verkeerde schilderij opgestuurd, na een mailtje op vrijdagavond kreeg ik binnen 5 minuten antwoord dat ik het schilderij kosteloos kon terugsturen en ik kon... Wat een geweldige service! Ik kreeg het verkeerde schilderij opgestuurd, na een mailtje op vrijdagavond kreeg ik binnen 5 minuten antwoord dat ik het schilderij kosteloos kon terugsturen en ik kon het door mij bestelde schilderij ook zonder problemen in een maatje kleiner bestellen. Voordat ik het schilderij had teruggestuurd had ik het verschil in kosten al retour op mijn rekening ontvangen! Nu superblij met mijn nieuwe aanschaf!

Service!

Ophanghaakje bijleveren zou fijn zijn.