Ellis

Top klantenservice!

Uw ervaring

5*. Ik had een vraag betreffende splitsing van het notabedrag. Het was geen probleem, nota gelijk al binnen en bestelling dag daarna al! Aanrader!

Anneke Spanjaard

Prima service

Uw ervaring

Snelle levering, goede retour voorwaarden. Prima bedrijf ??

Jan van der Donk

Service oké.

Uw ervaring

Zeer snelle levering van de lampionnen met lampjes. Er was me iets niet duidelijk en meteen even gebeld en prima geholpen.

H Bron

Feestverlichting tuin

Uw ervaring

Vooralsnog verzending en inhoud prima. Goed te monteren. Maar nog weinig gebruikt om hier iets over te zeggen. De instructies om gehele slinger werkend te krijgen waren goed en nodig.

M.Ubbink

Sfeervol

Uw ervaring

Sfeervolle prikkabel, een aanwinst voor iedere tuin. 1 puntje, afstand tot stekker en eerste lamp mag wel iets meer zijn dan 1.5 meter.

c.lenssen

Goed geregeld

Uw ervaring

keurig, snel en meer gekregen dan verwacht

Tristan

Vriendelijk en zeer snelle levering!

Uw ervaring

Deze webshop had nog vijf LED Waterlelies waarnaar ik op zoek was voor onze vijver.
Aangezien ik de bestelling last minute plaatste en ze graag al wilde hebben voor mijn tuinfeestje, heb ik voor de zekerheid nog even gebeld met de webshop-baas om te vragen of dat nog ging lukken.
Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en de man verzekerde mij dat het pakketje nog dezelfde dag zou worden verzonden.
En inderdaad, de volgende dag kreeg ik het pakketje binnen, met vijf prachtige LED Waterlelies.

Kortom:
Goed product, voor een scherpe prijs, vriendelijk personeel en snelle levering!

Karel Vroman

Prikkabel 25m

Uw ervaring

Snelle levering, product direct aangepast na vraag op mail. Dik in orde.

Chris

Super service

Uw ervaring

ik heb nylon lampionnen besteld en ben daar zeer tevreden over. Toen 1 lampion wat vervormd was, werd er al heel snel een nieuwe toegestuurd. En deze was van tevoren ook nog eens gecontroleerd. Echt... ik heb nylon lampionnen besteld en ben daar zeer tevreden over. Toen 1 lampion wat vervormd was, werd er al heel snel een nieuwe toegestuurd. En deze was van tevoren ook nog eens gecontroleerd. Echt een super service.