M.C. Paape

Beoordeling

Uw ervaring

Veel keuze uit diverse soorten candlebag's en andere soorten drijvers.

Erna

Uitstekend!

Uw ervaring

Twee verschillende prikkabels besteld om de verlichting te zien branden in het donker en te vergelijken. Daarna zonder problemen de lampjes van het ene snoer om kunnen ruilen.

C. Haetog

Nog steeds geen lampion ontvangen of bericht ontvangen dat ik het op kan halen. Dus kan uw lampion niet beoordelen.

Nog niks ontvangen n

Reactie Candlebagplaza:

Beste mevrouw Hartog, Als u nou met ons contact had opgenomen had ik u kunnen vertellen dat uw bestelling 2 keer is aangeboden bij u, en dat u beide keren niet thuis was. U had in de email die u van... Beste mevrouw Hartog, Als u nou met ons contact had opgenomen had ik u kunnen vertellen dat uw bestelling 2 keer is aangeboden bij u, en dat u beide keren niet thuis was. U had in de email die u van POSTNL heeft gekregen kunnen zien dat uw pakket al vanaf 24 september op het dichts bij zijnde afhaal punt klaar lig. Als het goed is moet POSTNL ook een kaartje in de brievenbus hebben gedaan waar uw pakket is op te halen. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen en meteen een slechte beoordeling neerzet dan hadden wij dit vorige week al voor u kunnen oplossen en had het u een hoop ergernis gescheeld. Ruud Looij

M Crousen

Jammer

Uw ervaring

Helaas scheurden enkele grote lampionnen kapot bij het spannen op de draad. Héél jammer omdat ze niet goedkoop waren...

Snel, traceerbaar. Alles in doos klopte

Top

Anja

Mooie lampjes en snel geleverd.

Mooie producten en snelle levering

snelle levering!!

Vlinderzakjes

Uw ervaring

Er was iets niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling en het werd supersnel opgelost zonder moeite. Erg fijn!

Super leuke producten en snelle levering!

Van sichem

Super fijn, lampjes waren te fel terug gestuurd en meteen de volgende dag nieuwe ontvangen! Super snelle service bedankt!