Petra Brunenberg

Gebeld , kreeg eerlijk advies. Snelle levering , net pakket

Wilco

Beoordeling lampionpakket

Uw ervaring

snelle en correcte correspondentie. Waren bijvoorbeeld vergeten om haakjes in te pakken, maar gelijk via mail gemeld dat ze de volgende dag binnen zouden zijn

Dorris

M. Peeters

Grote lampion

Uw ervaring

snelle levering, makkelijk bestelproces, goede prijs/kwaliteit.

Koos Bos

Uw ervaring

Korrekt, persoonlijk, goede prijs.

ka

Snel en betrouwbaar

Uw ervaring

Ik had persoonlijk telefonisch contact, heb spullen online besteld en werden conform belofte op tijd geleverd. Top

Vreeswijk

Lampjes voor lampionnen

Rob

Betrouwbare winkel

Uw ervaring

De prik kabel (15 meter met 20 lampen) was binnen twee dagen geleverd. Het product ziet er degelijk uit. Zowel op de website als in de doos is er een duidelijke beschrijving voor het indraaien van... De prik kabel (15 meter met 20 lampen) was binnen twee dagen geleverd. Het product ziet er degelijk uit. Zowel op de website als in de doos is er een duidelijke beschrijving voor het indraaien van de lampen (vaseline) en een aanbeveling voor een eerste check met lampen voordat je de kabel ophangt. Dus : een duidelijk verhaal en in mijn opinie een degelijk bedrijf.
Misschien nog een tip: ik vond de afstand tussen de lampen toch te groot en heb daarom met ty-raps kleine lussen gemaakt in de kabel tussen de lampen. En dat zijn ook meteen de ophangogen om aan de pergola te bevestigen.

Carmen de Witt

Lang gezocht...

Uw ervaring

Ik heb al jaren zo'n hele grote staande lamp, in de vorm van een kromme hengel, waarvan de enorme rijstpapieren ballon die er aan hoort te bungelen mijn verhuizingen niet overleefd heeft. Tijden... Ik heb al jaren zo'n hele grote staande lamp, in de vorm van een kromme hengel, waarvan de enorme rijstpapieren ballon die er aan hoort te bungelen mijn verhuizingen niet overleefd heeft. Tijden gezocht naar een lamp van die omvang. Nergens te krijgen, behalve dan bij Candlebagplaza. Ik had het al bijna opgegeven. Ben er super blij mee!

Manuela

Slechte bereikbaarheid

Uw ervaring

Er is een stekker geleverd met infrarood maar zonder juiste ontvanger. Al een week bezig om het 06 nummer te kunnen bereiken, maar dat lukt niet.

Reactie Candlebagplaza:

Beste mevrouw Manuela,
Beste mevrouw Manuela,
Het product zegt mij zo niets, een stekker met infra rood? Als u al een week op zoek bent naar ons telefoon nummer...hoe wij bereikbaar zijn staat gewoon bij de bedrijfsgegevens onderaan de website. Ons telefoon nummer staat zelfs meteen boven aan de website vermeldt...
U had een week geleden ook een email kunnen sturen dan hadden wij diezelfde dag nog kunnen bekijken wat het product/probleem is en hadden wij een oplossing daarvoor kunnen aandragen.
Mensen die op eigen houtje meteen een slechte review plaatsen zonder dat wij de kans hebben gekregen om een oplossing aan te dragen, kunnen wij helaas niet zo veel mee...
Ruud