Stichting Nabestaandenzorg

Prima service

J Ronde

Goede service

Uw ervaring

De candlebags die ik bestelde werden zeer snel geleverd en ik heb ik in goede staat ontvangen en gebruikt. De bestelde theelichtjes werkten niet goed, maar hiervoor kreeg ik per omgaande nieuwe... De candlebags die ik bestelde werden zeer snel geleverd en ik heb ik in goede staat ontvangen en gebruikt. De bestelde theelichtjes werkten niet goed, maar hiervoor kreeg ik per omgaande nieuwe batterijen toegestuurd, dus goede service. Al met al zeer tevreden over de geboden service.

co vd schaaf

Candle bags

Uw ervaring

het bedrijf is afhankelijk van bezorger bv post Nl. Als deze door drukte -te weinig personeel later bezorgd heeft de bezorger zowel cliënt als webwinkel te pakken. Webwinkel voldeed aan het gene... het bedrijf is afhankelijk van bezorger bv post Nl. Als deze door drukte -te weinig personeel later bezorgd heeft de bezorger zowel cliënt als webwinkel te pakken. Webwinkel voldeed aan het gene waar t voor staat. Daarnaast heeft de eigenaar het ontzettend goed opgepakt mbt afhandeling. Dit is minstens zo belangrijk. Hierdoor zal ik in de toekomst zeker weer via deze webwinkel producten bestellen. Tip voor toekomstige cliënten “ bestel met iets meer marge mbt bezorgdatum”. Dan komt het allemaal goed.
???

co vd schaaf

Candle bags wedding

hallo, woensdag besteld. Door drukte post NL Zondag pas op
hallo, woensdag besteld. Door drukte post NL Zondag pas op
kunnen halen. Mail gehad dat er vertraging was. Bruiloft was Zaterdag ochtend vanaf 10.00 Pakketje was mbt versieren looppad te laat. Stuur het hierdoor helaas weer retour.

Reactie Candlebagplaza:

Beste mevrouw Schaaf,
Beste mevrouw Schaaf,
Heel vervelend allemaal inderdaad. Een brievenbus pakje is soms door onverklaarbare redenen dagenlang onderweg. De ene klant heeft het binnen een dag, de ander pas na een aantal dagen. We hebben al zo vaak bij PostNL hierover aan de bel getrokken maar tot op heden komt het nog steeds regelmatig voor.
We hebben idd al samen afgesproken dat u de candlebags mag houden ( terug sturen wordt te duur ) en u krijgt het aankoop bedrag van ons terug om u toch nog een beetje tegemoet te komen.
Ruud

Eerlijk is Heerlijk

Top

Uw ervaring

snelle reactie, en snelle actie

Adriaan

Prima betrouwbare winkel

Uw ervaring

Prima, netjes, afspraak is afspraak

Petra Brunenberg

Eerlijk

Gebeld , kreeg eerlijk advies. Snelle levering , net pakket

Wilco

Beoordeling lampionpakket

Uw ervaring

snelle en correcte correspondentie. Waren bijvoorbeeld vergeten om haakjes in te pakken, maar gelijk via mail gemeld dat ze de volgende dag binnen zouden zijn

Dorris