Tom Goutier

Super goede service

H

Tevreden

Uw ervaring

Bestelling netjes op tijd bezorgd ??

John

Klantgericht

Uw ervaring

Snelle levering van ook nog een kwalitatief materiaal

Tim Langendorff

Prikkabel

Uw ervaring

Grappig dat ik deze mail kreeg om een recensie te schrijven. Ik heb namelijk nog niet eens alles binnen.
Prikkabel besteld met montagebeugels.
Tegelijk besteld, prikkabel is binnen maar de...
Prikkabel besteld met montagebeugels.
Tegelijk besteld, prikkabel is binnen maar de montagebeugels nog niet, omdat dit wordt verstuurd als brievenbuspakketje terwijl er genoeg ruimte over was in de dozen van de prikkabel.
Kan ze dus nog steeds niet ophangen.
Had het di 10-05 besteld

Reactie Candlebagplaza:

Beste Tim,
Beste Tim,
Dat is heel vervelend om te horen. Ik had u ook gemeld dat u de beugeltjes uit onze eigen voorraad zou ontvangen per brievenbus pakje omdat onze leverancier waar wij bepaalde maten prikkabels doorbestellen voor onze klanten, deze beugeltjes om de prikkabel vast te zetten niet in het assortiment heeft.
Alles is op dezelfde dag verzonden maar de brievenbus pakjes bij PostNL maken vreemd genoeg een belachelijke lange reis voordat ze bij de klant bezorgd worden. Excuus voor het ongemak, ik ga het voor u nakijken en mocht het te lang duren neem contact met ons op zodat wij daar een passende oplossing voor kunnen bieden.
Met vriendelijke groet.
Ruud Looij
Candlebagplaza

Bos

Snelle en goede service.

Uw ervaring

Duidelijke site, snelle bezorging. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Leon

Led lampen

Uw ervaring

Zeer goed in de middag besteld volgende dag geleverd ook al je via watts app reageert men snel goed bedrijf

Zaaijer

Prikkabel levering in onderdelen

Snelle en complete levering

José

Top service

Uw ervaring

Na een misverstand van mijn kant echt super afgehandeld! Wat een service. Blij met mijn mooie lampjes. Dikke 10

Lies

Geweldig

Uw ervaring

Snel geleverd, goed en mooi product! Ben heel tevreden

Martin

Prikkabel montagebeugels

Uw ervaring

Top, handig en makkelijk te monteren. A must have om een prikkabel te bevestigen.