Vicky

Mooi sfeervol bootje

Uw ervaring

Na enige vertraging (ivm covid-19) pakketje goed ontvangen. Gelijk in elkaar gezet adhv het filmpje op de website. Zondag gaat t bootje te water, dus ben benieuwd! Ziet er redelijk stevig uit.

YMK Damen Meinema

Mooi

Fma

Buitenverlichting

Marije

Lichtbootjes

Uw ervaring

Supersnelle levering , mooi product.

Samen met mn broertje een memorial gehouden te ere van onze broer, omdat we niet bij de asvertrooiing konden zijn.
Toch een mooi ritueel...
Supersnelle levering , mooi product.

Toch een mooi ritueel kunnen uitvoeren.
Bedankt voor de snelle levering!

Reactie Candlebagplaza:

Beste Marije,
Wat fijn om te horen dat onze varende lichtbootjes een mooie bijdrage hebben kunnen leveren op deze dag. Bedankt voor de complimenten.
Ruud

Simone

Prikkabels inclusief led-lampen

Snelle service!
Binnen 48 u werden de kabels geleverd. Ook in tijdens de drukke feestdagenperiode en de maatregelen ivm huidige pandemie(12-2020). Heel fijn!
Kabels zijn degelijk, sterk en...
Snelle service!
Kabels zijn degelijk, sterk en de ledverlichting is top!

van hoorick

Snel en duidelijke uitleg

snel

Jan

Goed geregeld

Uw ervaring

Professionele kwaliteit, snelle levering en zeer goed contact

r.th.w. oldenboom

Kerstverlichting

Uw ervaring

bestelling makkelijk en verloopt vlekkeloos en nazorg is duidelijk

Hans

Snel geleverd

Uw ervaring

Ik had wat onderdelen nodig voor een prikkabel. Via de website snel en eenvoudig besteld. Levering was zeer snel en correct. ??

Geraads

Candlebags met warm llicht lampjes

Uw ervaring

Prima verzorgd en goed verpakt helaas is het niet echt warm licht maar feller licht naar mijn mening